Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Valmentajamarkkinat, ynnä muut toimihenkilöt

<< < (9/297) > >>

karsson:
Spadu Jursinov! Nyt kun kooveekin nousi mestikseen,- Jursille tuttu seura, niin voitaisiin samalla aloittaa yhteistyö kooveen kanssa. Eikös Jursi juuri tykännyt että seuralla on laaja materiaali farmiseuroineen, josta sitten poimitaan parhaat pelaajat.
Eli mikäs on Jursinovin tilanne? Kai se nyt elää vielä mutta valmentaako missään?

Oikea laita:
Tässä on asennetta.  Jos "Se ja Se" elää -> meille piiitkällä sopparilla.  Honkku, Niekku, Carl Brewer, Gustav Bubnik, Scotty Bowman?

jamo:
Mitenkäs olisi Sasha Barkov? Eikö ole tehnyt aika hyvää työtä B-junnujen kanssa? Olisi ainakin Tapparan muotoinen sydän, eikä mikään palkkakoutsi.
Kokemus valmennuksesta puuttuu, mutta joskushan niihin isoihin saappaisiin on hypättävä. Varmasti painottaisi taitokiekon perään. Tyyppinä muutenkin sympaatinen.

Justjoo:
Mä olisin kyllä vapaana. On Tappara-muotoinen sydän. Olen valmis sitoutumaan pitkään projektiin, eikä palkkapyyntökään ole kohtuuton.

Jos nyt pitää jotain negatiivista etsimällä etsiä, niin valmentamisesta en tiedä hölkäsen pöläystäkään, mutta ei nyt takerruta pikkuseikkoihin. :P

Bolognese:

--- Lainaus käyttäjältä: ajl - Huhtikuu 12, 2006, 08:30:14 ---Hämmennetään lisää näitä valmentajaspekulaatioita:

Mika Toivola on ostanut tontin Hämeenlinnasta. Tiedä sitten mihin Toivola on siirtymässä, mutta melkoisen keskeinen sijainti mahdollistaa vaikka mitä tulevaisuutta ajatellen.

--- Lainaus päättyy ---
Nyt kaikki ristikäämme kätemme ja rukoilkaamme ylemmältä voimalta, että Toivola ei tule Tapparaan, sillä sellaista peliä, jolla ässät pärjää, en kyllä minä halua nähdä ensi kaudella hakametsässä.

Mites olis Alivaltiosihteerikolmikko. Varmasti saisivat pelin kulkemaan. Frangén vois toimia ykköskoutsina, Heikura kakkoskoutsina ja Liikka maalivahtivalmentajana. Täältä tähän  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta