Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Valmentajamarkkinat, ynnä muut toimihenkilöt

<< < (291/297) > >>

tappawafanfoeva:
Uskomaton veto kärpiltä. Lähteä nyt taikinoimaan modernia nykykiekkoa tuollaisella museotontulla. Hyvä meille 8)

KILO:
Kivestä moni odotti Marjamäen jatkajaa, Iltalehden mukaan "Kivi neuvotteli Kärppien kanssa melkein loppuun asti, mutta se ei johtanut sopimukseen." Tälle kaudelle ei muistaakseni montaa valmentajan vaihdosta nähty, ensi kaudelle luultavasti sitäkin enemmän. Blues ja Ilves ainakin vaihtanee valmentajaa. Enkä ihmettelisi, jos Kerho ja JYP pyöräyttäisi rulettia myös. Mielenkiinnolla odotan Tapparan, Ilveksen ja SaiPan sopimusjulkaisuja. SaiPassa on imua, siellä voi kohta joku Jalonenkin valmentaa. Tai Kivi. Tai Kivi Ilveksessä. Hmmhmmhmhm.

Suikkanen voi Kärpissä olla mitä vain – messias tai spitaalinen.

Eki:
Voi olla että meen miinaan mutta miksi ilves valmentajaa vaihtais? Ellei tuokkola itse halua lähteä?

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: Eki - Lokakuu 12, 2015, 17:53:25 ---Voi olla että meen miinaan mutta miksi ilves valmentajaa vaihtais? Ellei tuokkola itse halua lähteä?

--- Lainaus päättyy ---
Tämmösestä mutuilusta oon ollut lukevinani. Ei sen kummempi miina. Ehkä menen asioiden edelle.

peterra:
Eki en usko, että ilves valmentajaa haluaa vaihtaa, mutta Tuokkola voi olla halukas lähtemään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta