Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Valmentajamarkkinat, ynnä muut toimihenkilöt

<< < (279/297) > >>

peterra:
Ihmettelin jo jonkin aikaa, että Rautakorpi ei ollut yhdistynyt tuohon TPS:n kuvioon mitenkään. On meinaan kaikin puolin Rautakorven näköinen projekti; organisaatio aivan sekaisin ja urheilullisesti toiminnassa ei oo mitään järkeä ja hirveää kaikin puolin. Jukkahan on itse sanonut, että nauttii haasteista ja muutosvalmennuksesta ja nimenomaan organisaation muutosvalmennuksesta, joten TPS:llä kyllä sinänsä olisi resurssit olemassa siihen, että Rautakorpi voisi onnistua sielläkin tai nostaa TPS:n takaisin tasolleen. Tapparan kannalta se tosin on ikävää, onhan Jukka meidän mies 100%:sti.

Terzzi:
Uskosin että Jortikka lähtee nostamaan Tepsiä. Rautakorven näköinen projekti ja haaste kyllä, mutta ei mene.. Enimmäkseen ehkä oma toive ::)

30#:
Purettiinko Rautakorven sopimus kokonaan Tapparan kanssa, jossa suunnitelmissa oli että Jukka siirtyy urheulutoimenjohtajaksi muutaman valmentamis kauden jälkeen. Vai oliko edes semmosta sopimusta?
Itse oon luullut että Jukka palaa Tapparan palvelukseen joka tapauksessa jossain vaiheessa, eikä näin olisi menossa mihinkään muuhun Liiga joukkueeseen.

Terzzi:

--- Lainaus käyttäjältä: 30# - Tammikuu 22, 2015, 12:13:54 ---Purettiinko Rautakorven sopimus kokonaan Tapparan kanssa, jossa suunnitelmissa oli että Jukka siirtyy urheulutoimenjohtajaksi muutaman valmentamis kauden jälkeen. Vai oliko edes semmosta sopimusta?
Itse oon luullut että Jukka palaa Tapparan palvelukseen joka tapauksessa jossain vaiheessa, eikä näin olisi menossa mihinkään muuhun Liiga joukkueeseen.

--- Lainaus päättyy ---
Tappara tiedoitti silloin itse että on alustavasti sovittu, Jukan paluusta Tapparan organisaatioon kolmen vuoden kuluttua (eli viim. 2017). Tiedä sitten onko mustaa valkoisella, mutta uskosin että tämä pitää. Mieli voi aina muuttua mutta mies itse on useasti sanonu että Tappara on valmennettava seura Suomessa. Toivottavasti pitää paikkansa.

Ehtisihän tuossa välissä toki nostaa Tepsiä suosta, mutta kumminkin Jukalla on tuore KHL-pesti menossa ja tavallaan samankaltainen projekti siellä kun Amur makaa jumbopaikalla. Jortikka tarjonnut itseään muutenkin sinne Turkuun.

Linden #16:
Niin. Sen enempää tietämättä Jukan sopimuksista Tapparaan tai Amuriin. Niin hieno koutsi kun Jukka onkin, silti hänet tunnetaan myös siittä että sopimuksissa voi lukea mitä vaan. Kuitenkin mies menee ja tulee sen mukaan mihin tuntee kiinnostusta.
Lisäksi kun Jukka Rautakorpi on ihan sitä mitä lääkäri Tepsille määrää, niin ei kuullosta ihan mahdottomalta yhtälöltä. Joskin ei varman ihan mutkattomaltmakaan. Lisäksi Tepsissä on paljon samaa kuin Ilveksessä. Oma hyväveli-kuppikunta-asetelma. Siihen Jukka istuu vähän hiton huonosti. Hän tulee ja tuulettaa hommat oman päänsä mukaan. Siinä olisi ihan turha minkään Turun mafian nillittää vastaan. Se olisi Jukan tavalla tai ei ollenkaan. Luulen, että Turku ei ole valmis Jukkaan. Liikaa pikkusieluisia ja ylpeitä ihmisiä myöntääkseen tarvitsevansa apua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta