Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Valmentajamarkkinat, ynnä muut toimihenkilöt

<< < (276/297) > >>

Linden #16:
Ymmärrän kyllä Ojasta etc tavallaan. Kyllähän valmentajalle vanhemmilta sataa välillä kritiikkiä. Kuitenkin itse olen useamman vuoden valmentanut junnuja, niin Tapparassa kun muuallakin ja itse ainakin jätän moiset avautumiset ihan omaan arvoonsa. Se ikävä kyllä kuuluu hommaan, vaikka ei saisikaan. Toki jos se tekee hommasta ikävää ei valmentamista tietenkään kannata jatkaa. Itse koen homman posien olevan reilusti enemmän kun satunnaisen negan...

MailMan#14:

--- Lainaus käyttäjältä: Tapaninkylän Tappara - Joulukuu 20, 2014, 00:36:01 ---MaiMan:in kommentti herätti mielenkiinnon, Lehkonen sanoutui irti samasta syystä kuin Janne Ojanen? Onko tätä Ojasen irtisanoutumista käsitelty täällä palstalla ja se on itsestäänselvyys? Heräsi mielenkiinto, miksi Janne on irtisanoutunut junnuvalmennuksesta?

--- Lainaus päättyy ---
Sen verran korjaan, että HPK juniorijääkiekon toiminnanjohtaja oli Tommi Lindroos ja hän sanoutui siis irti.
Lehkonen sen sijaan irtisanottiin "taloudellisista ja tuotannollisista syistä".

Vilttitossu:
Ika tarinoi Ilkka Pikkaraisesta: http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/onko-tama-huippuvalmentaja-suomi-kiekon-tekopyhyyden-uhri-ei-ole-varaa-pudottaa-tallaista-

Jotenkii mulla on hyvä fiilis tosta Pikkaraisesta, ja kelpuuttaisin Tapparan valmennukseen, esim. kakkoseks.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Tammikuu 03, 2015, 12:38:53 ---Ika tarinoi Ilkka Pikkaraisesta: http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/onko-tama-huippuvalmentaja-suomi-kiekon-tekopyhyyden-uhri-ei-ole-varaa-pudottaa-tallaista-

Jotenkii mulla on hyvä fiilis tosta Pikkaraisesta, ja kelpuuttaisin Tapparan valmennukseen, esim. kakkoseks.

--- Lainaus päättyy ---
Niin tässä siis kyse Jarnosta. Ilkkaa en kelpuuttaisi Tapparaan edes hakamettän vessojen siivoojaks. ;D

Puistola:
Näin on enkä näkisi huonona vaihtoehtona jos noita khl tason valmentajia ei ole saatavilla kolmikkoa Pikkarainen,Lehkonen,Juujärvi. Kaikilla kolmella on taktista näkemystä ja menestyneet mestis tasolla. Kaikki kolme ovat myös liigassa vähintään apuvalmentaneet.
Kolmikolla olisi tasan tarkkaan paljon enemmän annettavaa taktisesti kuin henkisestikkin Tapparalle kuin nykyisellä tiimillä.
Lehkonen saisi toteuttaa unelmansa valmentaa Pikkaraisen kanssa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta