Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Valmentajamarkkinat, ynnä muut toimihenkilöt

<< < (217/297) > >>

Trafan:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Heinäkuu 06, 2012, 23:43:29 ---Mitähän tässä on taustalla? Nopeita tuntuu olevan Ramin liikkeet. Jos ei saa potkuja niin lähteekin itse. No voipi olla ettei kaikkia sopimuksen ehtoja ole täytetty.

--- Lainaus päättyy ---
Eivät ymmärrä Summasen toimia Omskissakaan ja ovat sentään nähneet miehen toimintaa hieman lähempää.
"Ilmeisesti jotain on tapahtunut hänelle."
Jep, varmaan jo ihan nuorena.
SuomiKiekko: Omsk-pomo: “Summanen käyttäytyi oudosti jo pudotuspeleissä”
Edit:
Summanen lähti, koska ei päässyt muuten eroon Anssi Salmelasta...
Kuulostaakin ihan täyspäisen syyltä erota hyväpalkkaisesta työpaikasta.
SuomiKiekko: Suomalaispelaaja yhdistetty Raimo Summasen shokkieroon

tukkajukka2012:
Jos Summanen lähti Salmelan takia.. On se vaan osoitus siitä että miehellä on selkärankaa. Ei urheilujoukkueeseen kuulu tollanen ***** mäntti ku Salmela,vaikka olis kuinka taitava! Oon Salmelan nähnyt livenä muualla kun jäällä ehkä kymmenen kertaa,niistä 9 kertaa kännissä viimeks alkukesästä keskellä viikkoo ja aamupäivästä ja pää jäässä. Eikä hei noi pressan perseen puristelut ja muut oo urheilijan käytöstä vaikka olis voittanu ihan mitä tahansa. Jos Summasella on munaa sanoo ei miljoonilleoman moraalin takia. Ni hatun nosto siitä! Muutenhan Summanen on kyllä käsittämätön sekottaja..menee mihin tahansa,ni aina on tulipalo edessä melko nopeesti.

montonen:
Kyllähän tällähetkellä varmaan jokainen euroopan pääsarjajoukkue saa olla varpaillaan, ettei menetä valmentajaansa Summasen tilalle. Toki, jotkut seurat sitä voivat myös toivoa, rahan takia. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

mile21:

--- Lainaus käyttäjältä: tukkajukka2012 - Heinäkuu 08, 2012, 23:51:15 ---Jos Summanen lähti Salmelan takia.. On se vaan osoitus siitä että miehellä on selkärankaa. Ei urheilujoukkueeseen kuulu tollanen ***** mäntti ku Salmela,vaikka olis kuinka taitava! Oon Salmelan nähnyt livenä muualla kun jäällä ehkä kymmenen kertaa,niistä 9 kertaa kännissä viimeks alkukesästä keskellä viikkoo ja aamupäivästä ja pää jäässä. Eikä hei noi pressan perseen puristelut ja muut oo urheilijan käytöstä vaikka olis voittanu ihan mitä tahansa. Jos Summasella on munaa sanoo ei miljoonilleoman moraalin takia. Ni hatun nosto siitä! Muutenhan Summanen on kyllä käsittämätön sekottaja..menee mihin tahansa,ni aina on tulipalo edessä melko nopeesti.

--- Lainaus päättyy ---
Se on ainoastaan Anssin asia mitä tekee lomallaan. Ei ole Suomessa kielletty kännääminen. Määkin olen Salmelan nähnyt useastikin ja olen nähnyt muitakin eikä tulisi mieleenikään lähteä niistä kirjoittelemaan keskustelupalstoille. Toi Ipalainen valmentaja nyt ei taida oikein tulla toimeen kuin itsensä kanssa.

Screamager:
Jatkoaika: SaiPa hankki urheilujohtajan

Entinen liigapelaaja Antti Tuomenoksa aloittaa SaiPassa uudessa virassa, nykypäivän trendin mukaisena urheilujohtajana. Peliurallaan myös Tapparaa 90-luvun taitteessa edustanut Tuomenoksa on aktiiviuransa jälkeen toiminut mm. Teliasoneran yritysmyynnissä myyntipäällikkönä ja junnuvalmentajana.

Mielenkiintoista seurata, saako urheilujohtajan palkkaaminen vielä lisäpontta SaiPan toimintaan. Pienillä resursseilla operoineet lappeenrantalaiset ovat ainaisesta dissauksesta huolimatta onnistuneet vähintään omalla tasollaan, toivon mukaan tämä urheilujohtajan kiinnitys avaisi vihdoista viimein paremmat mahdollisuudet runkosarjassakin paremmille sijoille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta