Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Valmentajamarkkinat, ynnä muut toimihenkilöt

<< < (210/297) > >>

juujep:

--- Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - Helmikuu 09, 2012, 10:56:06 ---Itse näkisin, että Veikon tyylinen valmentaja tuossa ikäluokassa on satsaus nimenomaan tulevaisuuteen, ei niinkään kyseisen sarjan voittamiseen. Ainakin toivon näin käyvän.
Eli kyllä ainakin minulle on suurempi arvo sillä, että noista junnuista kasvaa muutaman vuoden päästä yksilöinä taitavia liigapelaajia kuin että voitetaan jokin junnusarja. Kyllä sitä konemaista kaikki-polkemaan-samaa-shapluunaa-pelikirjakiekkoa ehtii kehittää myöhemmällä iällä, yksilötaitoja ei niinkään.


--- Lainaus päättyy ---
Näinhän sen pitäisi mennä. Siinähän mennään monesti vikaan, kun palkinnoksi nostetaan taitavia taidon ja tekniikan opettajia "ylemmäs" eli annetaan valmennuspesti vanhemmille junioreille. Osaavimmat "kädestä pitäen" valmentajat kannattaisi pitää pienten valmentajina ja palkita heidän työ muulla tavoin. Näistä valmentajista riippuu kuinka taitavia junioreita meillä tulee aikanaan kolkuttelemaan liigaportteja.

AnSo:
Tiiä mihin kuuluis mutta tulipa mieleen, että noilla uusilla kädellisillä tappara-senttereillä on yhdistävänä tekijänä isä Barkovin valmennus. Mikäs sillä muuten on valmennuskuviot jatkossa, onko kellään tietoa?

S.T.:
Jokipojat: Haapakoskelle jatkoa

Joensuun Jokipojat tiedotti tiistaina Mikko Haapakosken jatkavan joukkueen peräsimessä kaksivuotisella sopimuksella. Oululaislähtöinen Haapakoski, 45, on valmentanut parhaillaan Mestiksen välieriä tahkoavaa joensuulaisjoukkuetta kuluvan kauden ajan.

Seura ilmoitti myös, että sen taustayhtiö Hokijoki Oy:n toimitusjohtajan tontilta väistyvän Sami Pursiaisen työtä jatkamaan on palkattu 58-vuotias Timo Kupiainen.

LAPA:
Tami is back!?

IL: Tamminen: "Mulla on koutsin sielu"

"Juhani Tamminen myöntää, että valmentaminen houkuttaa. Tamminen ei kiellä Ilta-Sanomien uutista, jossa hänen kerrotaan palaavan TuTon päävalmentajaksi ensi kaudella."

Mode-edit. Panostetaan hieman siihen linkitykseen. Palvellaan samalla itseään (=noudatetaan sääntöjä) ja muita (=kerrotaan selkeästi, mitä ollaan kertomassa)

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Maaliskuu 08, 2012, 12:45:07 ---Tami is back!?

IL: Tamminen: "Mulla on koutsin sielu"

"Juhani Tamminen myöntää, että valmentaminen houkuttaa. Tamminen ei kiellä Ilta-Sanomien uutista, jossa hänen kerrotaan palaavan TuTon päävalmentajaksi ensi kaudella."



--- Lainaus päättyy ---


IL: Nyt se on varmaa: Juhani Tamminen palaa valmentajaksi

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta