Trafan, Ihan fiksu temppu siirtää tänne sotkemasta muuta keskustelua, kiitoksia.
Muutama vastaus kysymyksiisi:
"Miltäs Jasu tuntuisi, jos sinun oikeaan nimeesi yhdistettäisiin netissä ja keskustelupalstoilla ko. lehtijutun tapahtumia? Varsinkin ennen kuin syyllinen on selvitetty? Haastaisitko kaikki kunnianloukkauksesta oikeuteen?"
En, koska tiedostan sen, että jääkiekkoilijana harjoitan ns. julkista ammattia, jonka luonteeseen kuuluu että asioistasi keskustellaan/huhuillaan yleisillä palstoilla.
"Eiköhän täälläkin liene parempi odotella kunnes asia on tutkittu, ja sitten vasta ryhtyä heittämään lokaa omien niskaan, jos sittenkään"
Johan tässä on torstai-illasta odoteltu, ilman minkäänlaista infoa. Nyt tuo maajoukkue homma ja muutaman täällä palstallakin kirjoitelleen silminnäkijän ilmoitus on mielestäni riittävä siirtämään huhun uutis statukselle. Korostatko tuossa mun kiroituksessa sen kohdan missä heitän lokaa omien/Salmelan niskaan? Itse en sitä löydä, ellet tarkoita organisaation uutisointia joka on ollut jo pitkään retuperällä.
"Toisaalta, jos olet vieraalla hiekkalaatikolla, on toimintasi hyvinkin ymmärrettävää."
En ole, jos kirjoittelenkin harvoin se johtuu ennemmin siitä että en ole mikään Runeberg, lukemassa käyn kuitenkin päivittäin.
"Itse nostan hattua palstan moderaattoreille, he ovat hoitaneet hommansa hyvin.
Voisipa sanoa jopa varsin hellin käsin, mutta se tuntuu olevan täällä linja."
Jep, yleisesti kyllä, mutta yksi asia häiritsee vahvasti, eli tuo tietty negatiivisten asioiden tuominen pintaan tuntuu olevan kiellettyä, mihin juurikin viittaan tuolla kommunismilla, negatiivisten asioiden julki tuonti kun on sielläkin kovasti kiellettyä. Tuo oli piikki modelle, joka singahti välittömästi asiaa hyssyttelemään. Kyllä se oli väärä paikka piikitellä, mutta en sanojanikaan peru, jatkossa laitan tänne "modeismiin" liittyvät kommenttini.