Moderaattoreille saa käsittääkseni kommentoida tässä ketjussa, joten haluaisin sanoa seuraavaa:
Olin kriittinen ja perustelin kritiikkini mm Janne Ojasta kohtaan. Kerroin siis mielipiteeni selvästi ja perustellusti. Välillä jopa lyhyen napakastikin mikä on mielestäni liiallista satuilua parempaa. Sain osakseni yhdessä viestiketjussa myös aivan suoraa kettuilua tyyliin "DON nyt jauhaa aina tuubaa" tms, en jaksa muistaa. Näiden jälkeen lätkäisitte kuukauden jäähyn turhia perustelematta.
Pahoittelen mikäli jokin mielipiteeni on jäänyt perustelematta tarpeeksi. Tarkoitukseni ei ole kuitenkaan ollut olla asiaton vaan kertoa mielipiteeni ja kommentoida muiden kertomia - sitä kai kutsutaan keskusteluksi.
Toivon että täällä saisi jatkossakin esittää perusteltua kritiikkiä joukkuetta kohtaan emmekä vaipusi hyvävelisysteemiin.
Toisaalta toivoisin että mikäli jonkin tietyn tahon arvostelu on kiellettyä, myös siitä kerrottaisiin etukäteen.
Itse haluan olla mukana keskustelussa ja siksi mielellään kuulisin suoraa palautetta mikäli teen jotain sääntöjen vastaista. Kuukauden perustelematon ja mielestäni hyvin köykäisistä/olemattomista/moderaattoreiden henkilökohtaisiin ajatuksiin perustuvista syistä annettu jäähy ei ole hyvää keskustelupalstatapaa.
Vaikken pelkästään tälle palstalle eläkään, olen mielelläni kuitenkin mukana keskustelussa minulle jo useamman vuosikymmenen sydämenasiasta - perinteikkäästä, hienosta ja ainoasta todellisesta suomalaisesta jääkiekkoseurasta Tapparasta.