Kirjoittaja Aihe: Tappara-Ilves 10/9  (Luettu 15767 kertaa)

Poissa Youngblood

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 247
  • Tappara, Punaiset siivet
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 10/9
« Vastaus #105 : Syyskuu 10, 2009, 19:44:38 »


Sieltä helähti ja Housulta nollat pois! Kiusa se on pienikinkiusa ja Joonas Koskiselle ekassa liigapelissä MAALI, hieno homma! Mutta kun sanoit tuossa että niin pelaat kuin treenaat, niin se on aika kulunut fraasi. Onko mukamas kuulunut jostain lähteestä, että Tapparassa treenataan huonosti, ehkä jotai asennevammaa tms.? Enpä ainakaan minä ole kuullut... Ja toisaalta on se sm-liigan ensimmäinen peli aina eri asia kuin harjoituspelit, erilainen tunnelma ja viritys, hallissa porukkaa jne. On tässä aika paljon näitä tekijöitä, jotka voi vaikuttaa peliin joko hyvin tai huonosti - ilves sai hyvän startin ja se kantoi koko pelin näemmä.
[/quote]

Jooh, heitän kuule päästäni noi jutut :D Ei se mun ongelma jos sää et ole siitä mistään kuullut =)

Mut hieno homma et peltola teki pyyriin, siinä on sit mukava ja jalat maassa oleva kiekkoilija! EI MUUTA KUIN KAIKKEE HYVÄÄ HÄNELLE!
Tapparan peli oli kuin makaronilaatikko - Yksinkertaista ja hyvää!

Poissa Kohmo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 222
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 10/9
« Vastaus #106 : Syyskuu 10, 2009, 19:48:59 »
Ainakin tuloksellisesti hyvä 3 erä. Kuopioon on hyvä lähteä kun kalpa otti heti Jypistä voiton. Kuopioon lähetään pelaan 0-0:aa

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 10/9
« Vastaus #107 : Syyskuu 10, 2009, 19:50:25 »
Jooh, heitän kuule päästäni noi jutut :D Ei se mun ongelma jos sää et ole siitä mistään kuullut =)

Mut hieno homma et peltola teki pyyriin, siinä on sit mukava ja jalat maassa oleva kiekkoilija! EI MUUTA KUIN KAIKKEE HYVÄÄ HÄNELLE!

Olipa huono vastaus asialliseen kysymykseen, mutta se ei yllättänyt. Aika paljon sulla olis perusteltavaa noissa kommenteissasi Tapparan treenamisen tasosta, mutta oot jo osoittanut ettei maksa vaivaa kysyä. Parempiakin lähteitä on paljon.
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"