Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu

Tappara-aiheiset unet osa 2

(1/5) > >>

HAL9000:
Nyt on se aika vuodesta kun kaudenalusjännitys alkaa kasvaa ja kiekkojutut tunkevat uniinkin. Vanhalla palstalla oli otsikko, jossa juteltiin Tappara-/kiekkoaiheisista unista. Jatketaan vaikka tässä. Tässä oma kontribuutioni, n. 2 tuntia tuore uni:

Kuulin radiosta (ylen urheiluradio?) lähetyksen, jossa Mikko Leinonen kävi läpi Tapparan rosteritilannetta. Tappara pääsisi kauden alkuun melkein parhaalla miehityksellä, joskin kahden pitkäaikaispotilaan kaukaloon paluu olisi vielä epävarmaa (koska palaa, jos palaa). Toinen pitkäaikaispotilas oli Jussi Pesonen (!), jolta oli selkäranka poikki (!), ja toinen tietysti Janne Ojanen, jolta oli polvi (!) klesana.

Mutta onneksi joukkueen puolustusta vahvistamaan oli hankittu kiekolliseksi liideriksi erittäin kokenut puolustaja (!) Ron Hextall (!!!).

...unissahan ei tunnetusti tule tehtyä näitä reality checkejä.


Muita unia? Estradi on teidän.

repekka:
Itse uneksin vain Sparkling Starseista...

Manse-Fani:
Muutama yö sitten tuli itsekin nähtyä Tappara-aiheinen uni. Heti kauden alussa Leinonen julkisti uuden sopimuksen; viime kaudelta tuttu David Schneider teki vuoden sopimuksen Tapparaan. Emmää tiedä johtuiko tää uni Kamenitza-huuruista vai Kyljyksen jo viikon jatkuneesta seurasta, mutta emmää vastaan laittaisi mikäli tämä uni kävisi toteen.

Samassa unessa löysin kylläkin roskiksesta 200 euroa, joten kaikkia pelimerkkejäni en tämän unen toteutumiseen laittaisi.

tonnin luistimet:
Mun unissa mä pelaan usein Ojasen ja Jutilan kanssa, välillä myös muidenkin pelaajien mm. Saku Koivun ja omien kavereiden kanssa jääkiekkoa, milloin urheilusalissa, milloin jossain ihme pienessä jäähallissa. En ole koskaan unissanikaan päässyt Hakametsään pelaamaan.                 

Ale91:

--- Lainaus käyttäjältä: repekka - Elokuu 12, 2009, 14:16:52 ---Itse uneksin vain Sparkling Starseista...

--- Lainaus päättyy ---

Oikein ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta