Kirjoittaja Aihe: Joni Karjalainen  (Luettu 31986 kertaa)

Poissa Mace

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
  • Tappara ja Stars ikuisesti
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #60 : Helmikuu 06, 2011, 00:00:05 »
Vähän sai Karjalainen Jyp ja Lukko otteluissa peliaikaa, keskimäärin 4 minuuttia. Jalkoja ainakin pitäis löytyä..
It´s not how you start it, it´s how you finish it.

Poissa HILPARA

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 132
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #61 : Helmikuu 06, 2011, 09:12:30 »

Karjalaisen pitäisi pelata aina yli 20 minuuttia. Äijä pitäisi nostaa kaikkien enemmän tai vähemmän epäonnistuneiden ykkösketjukokeiluiden jälkeen Doellin rinnalle ykköseen. Se, olisiko toisessa laidassa Toporowski vai joku muu, on eri asia.

Samaa mieltä. Nuoren kaverin yritteliäisyys illasta toiseen tekee vaikutuksen. Tosin nyt on peluutusta huono arvostella kun tuli pisteitä etukäteen hankalista vieraspeleistä ja nelosen minuutit oli todella vähissä.

Poissa Lare

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 950
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #62 : Lokakuu 05, 2011, 11:31:58 »
Mikäs Karjalaiselle on tullut? LeKissä kuusi ottelua kiikareilla, vaikka viime kaudella sentään Mestiksen puolella pongoja syntyi kiitettävästi. Itse olen aina tykännyt Karjalaisen tyylistä, mutta ilmeisesti itseluottamus on tällä hetkellä aika kateissa. RD voisi antaa vielä näyttöpaikan, kun kerran Virpiötäkin vielä katsastellaan.

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #63 : Lokakuu 05, 2011, 17:58:54 »
Mikäs Karjalaiselle on tullut? LeKissä kuusi ottelua kiikareilla, vaikka viime kaudella sentään Mestiksen puolella pongoja syntyi kiitettävästi. Itse olen aina tykännyt Karjalaisen tyylistä, mutta ilmeisesti itseluottamus on tällä hetkellä aika kateissa. RD voisi antaa vielä näyttöpaikan, kun kerran Virpiötäkin vielä katsastellaan.

Tätä minäkin oudoksun, että Virpiö saa peliaikaa mutta noin 25,6x parempi Karjalainen ei. Kaikesta huolimatta Karjalainen tarvitsee sopivat ketjukaverit jotta tulosta tulee ja olisiko näin että täysin yhteistä säveltä ei ole vielä Lekissä löytynyt? Kuitenkin kyseessä pieni kokoinen kaveri joka ei välttämättä sovi rooliin kuin rooliin.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #64 : Lokakuu 05, 2011, 21:33:27 »
Mikäs Karjalaiselle on tullut? LeKissä kuusi ottelua kiikareilla, vaikka viime kaudella sentään Mestiksen puolella pongoja syntyi kiitettävästi. Itse olen aina tykännyt Karjalaisen tyylistä, mutta ilmeisesti itseluottamus on tällä hetkellä aika kateissa. RD voisi antaa vielä näyttöpaikan, kun kerran Virpiötäkin vielä katsastellaan.

Ei vain ole Pätkän peli toiminut lainkaan. Periaatteessa rooli olisi juuri ihanteellinen hyökkäävänä pelaajana ja Kisan pelityyli tukee juuri Pätkän kaltaisia taitureita, mutta miehellä on täysi tukko päällä. Erittäin näennäistä taituruutta ja ei paina tilanteisiin lainkaan totutusti.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #65 : Lokakuu 05, 2011, 23:37:20 »
Ei mitaan mahiksia murtautua Tapparan kokoonpanoon, oliskohan nyt niin jarkevaa ettei ainakaan uutta sopparia tehda pojalle, vaan annetaan menna muualle kehittyyn.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #66 : Lokakuu 06, 2011, 00:14:42 »
Ei mitaan mahiksia murtautua Tapparan kokoonpanoon, oliskohan nyt niin jarkevaa ettei ainakaan uutta sopparia tehda pojalle, vaan annetaan menna muualle kehittyyn.

Ei tällä hetkellä mutta selkeästi kuitenkin enemmän potentiaalia ja mahdollisuuksia kehittyä omaava pelaaja kuin Virpiö. Molempien sopparit päättyvät tähän kauteen. Ehkä kannattaisi kuitenkin harkita Karjalaiselle jatkoa tosin onhan ensin katsottava miten junnuja nousisi rosteriin tuleville kausille.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa KASPA

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 417
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #67 : Lokakuu 06, 2011, 18:02:34 »
Karjalainen pelaa loppukauden Kajaanin Hokissa, seuran ja pelaajan välisellä yhteisellä sopimuksella.
Lainaus käyttäjältä: taappara
Barkov on Tapparan mies. Ei tule lähtemään Jokereihin. Ja tän voi ottaa talteen

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #68 : Lokakuu 06, 2011, 19:04:26 »
Karjalainen pelaa loppukauden Kajaanin Hokissa, seuran ja pelaajan välisellä yhteisellä sopimuksella.

Vähä oli yöllä sellanen kuitina että turhaan roikotetaan nimeä listalla, menikö Virpiökin, onnee matkaan, ja Kanki pian peräs.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa KASPA

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 417
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #69 : Lokakuu 06, 2011, 19:08:15 »
Karjalainen pelaa loppukauden Kajaanin Hokissa, seuran ja pelaajan välisellä yhteisellä sopimuksella.

Vähä oli yöllä sellanen kuitina että turhaan roikotetaan nimeä listalla, menikö Virpiökin, onnee matkaan, ja Kanki pian peräs.

Virpiö lähti KooKoohon.
Lainaus käyttäjältä: taappara
Barkov on Tapparan mies. Ei tule lähtemään Jokereihin. Ja tän voi ottaa talteen

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #70 : Lokakuu 06, 2011, 19:12:35 »
Karjalainen pelaa loppukauden Kajaanin Hokissa, seuran ja pelaajan välisellä yhteisellä sopimuksella.

Vähä oli yöllä sellanen kuitina että turhaan roikotetaan nimeä listalla, menikö Virpiökin, onnee matkaan, ja Kanki pian peräs.

Virpiö lähti KooKoohon.
Jep, tarkotinkin että mahdollisimman kaus Tapparasta, onnee silti sillekin.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #71 : Lokakuu 06, 2011, 20:29:40 »
Mikäs Karjalaiselle on tullut? LeKissä kuusi ottelua kiikareilla, vaikka viime kaudella sentään Mestiksen puolella pongoja syntyi kiitettävästi. Itse olen aina tykännyt Karjalaisen tyylistä, mutta ilmeisesti itseluottamus on tällä hetkellä aika kateissa. RD voisi antaa vielä näyttöpaikan, kun kerran Virpiötäkin vielä katsastellaan.
Mielelläni olisin minäkin nähnyt Tapparassa edes näyttäytymässä. Kai siinä sit kytätään tosiaan Lekin kiikareita. Viime kaudella kun sai esiintyä Tapparassa oli positiivisin ylläri. Tykkäsin tyylistä.
-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #72 : Lokakuu 06, 2011, 20:37:12 »
Mikäs Karjalaiselle on tullut? LeKissä kuusi ottelua kiikareilla, vaikka viime kaudella sentään Mestiksen puolella pongoja syntyi kiitettävästi. Itse olen aina tykännyt Karjalaisen tyylistä, mutta ilmeisesti itseluottamus on tällä hetkellä aika kateissa. RD voisi antaa vielä näyttöpaikan, kun kerran Virpiötäkin vielä katsastellaan.
Mielelläni olisin minäkin nähnyt Tapparassa edes näyttäytymässä. Kai siinä sit kytätään tosiaan Lekin kiikareita. Viime kaudella kun sai esiintyä Tapparassa oli positiivisin ylläri. Tykkäsin tyylistä.

Sama vika Rahikaisella. Pidin aina Karjalaisen luistelusta ja loppuun saakka yrittämisestä. Erityisesti viime kaudella, kun joukkue oli alkurähinän jälkeen niin perkeleen flegmaattinen. Karjalainen oli yleensä poikkeus.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #73 : Lokakuu 06, 2011, 20:38:45 »
Noh, pitää muistaa että noin pienen jätkän täytyy olla muilta ominaisuuksiltaan hemmetin hyvä että pärjää. Miikka Männikönkin piti tehdä pieni alasarjakierros, että liigaura aukesi.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Joni Karjalainen
« Vastaus #74 : Lokakuu 07, 2011, 15:37:03 »
Karjalainen esiintyi lupauksia herättävästi, mutta jotain jäi puuttumaan. Eipä tämä oikein todellisia näyttöpaikkojakaan saanut. Parin vuoden kierros Mestiksessä voi tehdä hyvää ja hänestä voi ennustaa kovaa tekijää tuolle tasolle viimeistään kaudella 2012-2013.

Mun mielestä pitäisi muutenkin miettiä tarkoin jonkinlainen kehityspolku nuorille pelaajille, joita ulkopuolelta värvätään. Siinä ei ole järkeä, että me hankintaan niitä vain hankkimisen riemusta, koska sopimuspelaajien nimilistan pituus ei tuota todellista lisäarvoa. Jos joku nuori lahjakkuus hankitaan, tälle pitää myös löytää peliaikaa. Samaan aikaan ei kannata ostella Mestiksestä syvyyspelaajia ja nuoria läpimurtopelaajia, jos kokoonpano on jo täynnä.