Kirjoittaja Aihe: Otteluseuranta televisiosta  (Luettu 169554 kertaa)

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #150 : Helmikuu 13, 2010, 16:07:47 »
Oli tosi hyvä valinta meidän kannalta tuo Jokerit peli! Vieraissa sekä meille hyvin sopinut vastus. Ehkä hiukan lisälatinkia peliin tuo kamerat.

Poissa NiksuP

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 442
  • Tappara, New Jersey Devils, Metallurg Magnitokorsk
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #151 : Maaliskuu 04, 2010, 21:00:05 »
Elikkäs tuota URHOn loppukauden tv-pelejä mietitään vielä. Tiistaiksi ensiviikolle eli 9.3 on valittu SaiPa - Tappara. 11.3 peliä ja muita lukuunottamatta 13.3 pelejä mietitään edelleen, eli päätetään myöhemmin. Mahdollisuuksia näihin lisä tv-peleihin, esim vieras peleihin vielä on. ;)
"Paikalla ollaan. Ei suurin, ei rikkain, mut tää on mun jengi." - LSK

"Tuukka Mäntylä, tämä armoton tykinkuula." - Tami

"Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa." - Hemuli

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #152 : Maaliskuu 07, 2010, 17:50:38 »
Hyvin on mennyt tauon jälkeiset pelit, kun on päässyt näkeen paljon pelejä. Jos ei paikan päältä niin Urholta. Saipa peliin pitäisi Tapparan löytää taas kunnon agressio ekaan erään. Se perinteinen 0-3 ekaan erään ja sitten pidetään johto loppuun saakka.

Poissa Desperado

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 290
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #153 : Maaliskuu 09, 2010, 22:22:20 »
Eihän sielä hallissa kohta ketään käy,kun saa sohvalta käsin valita pelin.

http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/urhotv-vie-urheilutarjonnan-uudelle-tasolle

Poissa briere48

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 216
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #154 : Maaliskuu 09, 2010, 23:17:34 »
Eihän sielä hallissa kohta ketään käy,kun saa sohvalta käsin valita pelin.

http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/urhotv-vie-urheilutarjonnan-uudelle-tasolle

Eivät edes kaksikko Peltonen&Guolla, jotka olivat tänään tamperelaisessa ravintolassa katsomassa ottelua.
Nimimerkki axe Jatkoaika.comin keskustelupalstalla:
"Tää Provoaika.comin keskustelu on kyllä niin ***** paskaa että sais sulkee koko ***** paskan ennen kuin siitä tulee ***** paskempi.

Terveisiä moderaattoreille. Tavataan taas kuukauden päästä."

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #155 : Maaliskuu 20, 2010, 20:17:44 »
Tais olla toisella erä tauolla kun tuli koosta tän kauden merkittävimmistä tapahtumista jas Ojasen PISTE-ENNÄYSTÄ ei kelpuutettu kyseiselle listalle. Aiva käsittämätöntä toimintaa Urho-tv:ltä, ei jumalauta voi ymmärtää. Jos ennätyksen ois tehny vaikka Raipe niin se kyllä löytyis joka ikiseltä listalta....

Poissa pete27

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 390
  • A.K 27
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #156 : Maaliskuu 20, 2010, 20:53:10 »
Mitenkäs ne nyt sitten näyttää näitä pleijareita? Tiistaillekkin oli merkitty että kummatkin ottelut tulis, sen nyt niin väliks kun hallissa oon, mutta entäs torstaina ja siitä etiäpäin?
rogabillypantherducktailfever

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #157 : Maaliskuu 24, 2010, 12:08:38 »
Huomenna TV-ottelu Jokerit-Tappara. Taisi hiukan karsia fanimatkalle lähtijöitä eikä sitten ollut tarpeeksi lähtijöitä? No saman ottelun näkee sitten kotisohvalta. Odotan paljon tiukempaa ottelua kuin hakametsässä ja tuskin tulee enää helppoja maaleja!

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #158 : Maaliskuu 24, 2010, 12:51:13 »
Eilisen Urhon nettilähetyksen laatu oli kyllä säälittävän ja naurettavan rajamailla. Ensimmäinen erä näkyi ihan ok vielä, mutta seuraavat kaksi erää "puskuroi" lähes tauotta. Jos maksaa yhdestä ottelusta 7 euroa, luulisi saavan edes kohtuullista katetta rahoilleen, mutta ei tällä kertaa. Olen vielä URHOtv:n tilaaja, mutta koska opiskelen ulkopaikkakunnalla eikä mahdollisuuksia halliin ollut, jouduin turvautumaan tällaiseen ratkaisuun. Olisi mielestäni kohtuullista, jos maksaa normaalisti Urposta sen kuukausimaksun, niin voisi nähdä ilmaiseksi, tai edes kohtuulliseen hintaan myös näitä nettilähetyksiä, mutta ei. No, reklamaatiot on lähetetty almujen toivossa.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #159 : Maaliskuu 24, 2010, 17:03:19 »
Eilisen Urhon nettilähetyksen laatu oli kyllä säälittävän ja naurettavan rajamailla. Ensimmäinen erä näkyi ihan ok vielä, mutta seuraavat kaksi erää "puskuroi" lähes tauotta. Jos maksaa yhdestä ottelusta 7 euroa, luulisi saavan edes kohtuullista katetta rahoilleen, mutta ei tällä kertaa. Olen vielä URHOtv:n tilaaja, mutta koska opiskelen ulkopaikkakunnalla eikä mahdollisuuksia halliin ollut, jouduin turvautumaan tällaiseen ratkaisuun. Olisi mielestäni kohtuullista, jos maksaa normaalisti Urposta sen kuukausimaksun, niin voisi nähdä ilmaiseksi, tai edes kohtuulliseen hintaan myös näitä nettilähetyksiä, mutta ei. No, reklamaatiot on lähetetty almujen toivossa.

Ite olen täysin tyytyväinen eiliseen netti lähetykseen... Katoin sen vielä vanhalla pöytäkonella ja 2mb netti yhteydellä, joten ei se vika kyllä urhon päässä ole.

Poissa MikeH

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 316
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #160 : Maaliskuu 24, 2010, 17:06:19 »
Eilisen Urhon nettilähetyksen laatu oli kyllä säälittävän ja naurettavan rajamailla. Ensimmäinen erä näkyi ihan ok vielä, mutta seuraavat kaksi erää "puskuroi" lähes tauotta. Jos maksaa yhdestä ottelusta 7 euroa, luulisi saavan edes kohtuullista katetta rahoilleen, mutta ei tällä kertaa. Olen vielä URHOtv:n tilaaja, mutta koska opiskelen ulkopaikkakunnalla eikä mahdollisuuksia halliin ollut, jouduin turvautumaan tällaiseen ratkaisuun. Olisi mielestäni kohtuullista, jos maksaa normaalisti Urposta sen kuukausimaksun, niin voisi nähdä ilmaiseksi, tai edes kohtuulliseen hintaan myös näitä nettilähetyksiä, mutta ei. No, reklamaatiot on lähetetty almujen toivossa.

Ite olen täysin tyytyväinen eiliseen netti lähetykseen... Katoin sen vielä vanhalla pöytäkonella ja 2mb netti yhteydellä, joten ei se vika kyllä urhon päässä ole.

No kyllä se aika varmasti Urhon puolella se vika on. Ainakin Jatkoajassa todella monet valittivat täysin samaa, että toisesta erästä etieppäin puskuroi vähän väliä ja hypähteli. Ja näin myös täällä tapahtui.

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #161 : Maaliskuu 24, 2010, 17:29:49 »
Ite olen täysin tyytyväinen eiliseen netti lähetykseen... Katoin sen vielä vanhalla pöytäkonella ja 2mb netti yhteydellä, joten ei se vika kyllä urhon päässä ole.

Niin, tuskin se vika täällä päässä oli. Kuitenkin vaatimuksena on megan yhteys, ja itseltä löytyy 8 megan Elisan laajakaista. Mikähän operaattori sulla mahtaa olla?

Kyllä se nyt vähän pistää vituttamaan, kun seuraat esim. tilannetta, jossa Tapparalla on kiekko hyökkäysalueella, ja yhtäkkiä asetelmat kääntyvät päälaelleen. Jos tällainen palvelu on tarjolla, niin kyllä sen myös pitäisi toimia koko rahan edestä. Kuitenkin 7 euroa yhdestä matsista on aika tyyris hinta, kun vertaa Urhon kuukausimaksuun, joka on 5 euroa.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #162 : Maaliskuu 24, 2010, 17:35:55 »
Mulla puskuroi kanssa kokoajan. 24M Elisan yhteys. Laitoin palautetta ja lupasivat selvitellä asiaa. Jos vika oli Elisassa.

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #163 : Maaliskuu 26, 2010, 21:01:42 »
Yritin tuolta Urhon sivuilta selvitellä, mutten löytäny vastausta. Siis maanantaina ku Urho näyttää neljä peliä, ni ketähän sielä on selostajina? Ritari ja J-P Jalo, mutta ketä muita? Antti Mäkinen on vetäny yllättävän hyvin salibandyä ja sai aikanaan hyvää oppia Lindgreniltä. Siinä vois olla Tapparan peleihin hyvä vaihtoehto.

Poissa Captain_Bringdown

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 155
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #164 : Maaliskuu 27, 2010, 08:26:01 »
Mielenkiintoista myös kuinka homman hoitavat nyt kun viikolle osuu 4 peliä (ma, ke, pe, la). URHOn tilapäislupa sallii käsittääkseni vain 8 tuntia lähetystä viikossa, eli vielä varsinkin mahdollisten jatkoerien kanssa kapasiteetti voi olla syöty jo puolessavälin viikkoa.