Kuinkas moni on kuullut
tällaisesta sivustosta, joka kantaa nimeä
Vaihtoaitio? Yleisesti ottaen Vaihtoaitiota pidetään Suomen toiseeksi parhaana jääkiekkofoorumina heti kaikki valtiaan Jatkoajan jälkeen. Kyseessä on kaiken kaikkiaan viihdyttävä foorumi, jossa kaikki tietävät toisensa ja tunnelma on mukavan rento ja vapaa. Foorumi on ollut pystyssä jo muutaman vuoden ajan ja käyttäjiä on kyseiselle sivulle rantautunut jo 632 ja koko ajan tulee lisää. Itse olen kuitenkin huolissani kyseisen foorumin Tappara osiosta, joka on harmittavan hiljainen. Minun lisäkseni siellä kirjoittaa vain kaksi henkilöä, joista toinenkin on tällä hetkellä armeijassa ja itse haluaisin tähän muutoksen. Kaikki tietävät kuinka hiljainen Jatkoajan puolella on Tappara osio, mutta voin sanoa, että Vaihtoaitiossa keskustelu on aktiivisempaa.
Yleisesti kuitenkin tiedetään, että tämä sivusto on jokaisen kirvesrinnan kirjanmerkeissä. Täällä käydään aktiivisimmat keskustelut koskien porkkanapöksyjä ja toivoisin, että osa porukasta täältä voisi käyttää elämästään sen puoli minuuttia ja rekisteröityisi Vaihtoaitioon. Itse olen pyrkinyt pitämään kyseisen sivuston Tappara osiota aktiivisena, mutta melko vaikeaa se on. Esimerkiksi Vaihtoaition Pelicans osio on todella aktiivinen ja suurin osa kirjautuneista onkin "Lahden ylpeyden" faneja. Siellä kaverit ovat kertoneet toisilleen tästä sivustosta ja käyttäjien määrä on aivan huikea. Keskustelua syntyy lähes päivittäin ja itse haluaisin saman käyvän myös kirvesrintojen osiossa. Kuitenkin, mitä olen seurannut tämän foorumin keskustelijoita niin huomaa, että täällä löytyy paljon asiantuntevia käyttäjiä, jotka kirjoittavat paljon asiaa tänne ja ennen kaikkea laadukasta. Omalla kohdallani aktiivisuus täällä ei ole ollut mitään huippuluokkaa, mutta pyrin parantamaan sitä kauden alkaessa. Kuitenkin, Vaihtoaitio on minulle se ykköspaikka, mikä tulee jääkiekon seurantaan ja totisesti toivon, että muutaman päivän sisällä Vaihtoaitioon kirjautuisi edes muutama käyttäjä täältä. Lupaan sen, että jos kirjoitatte Tapparan osioon, niin tulen vastaamaan teidän viesteihinne ja pyrin pitämään aktiivisuuden korkealla. Joten jos olisi mitenkään mahdollista niin toivoisin, että rekisteröityisitte Vaihtoaitioon ja antaisitte sanataiteen miekkanne sivaltaa, kuten yhdellä Vaihtoaition käyttäjällä lukee allekirjoituksessaan.
Kiitos jos jaksoitte lukea ja anteeksi.