Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu

NHL - pelisarja

<< < (8/8)

Labrys:
Perustin ny kokeeksi seuran. Ps4 nhl16 seuran nimi Tappara club lyhenne TC. Hae seuraan jos kiinnostaa, kaikki Tapparamieliset hyväksytään. Mä oon xxLabrysxx.

JuZa69:

--- Lainaus käyttäjältä: Labrys - Syyskuu 19, 2015, 09:41:47 ---Perustin ny kokeeksi seuran. Ps4 nhl16 seuran nimi Tappara club lyhenne TC. Hae seuraan jos kiinnostaa, kaikki Tapparamieliset hyväksytään. Mä oon xxLabrysxx.

--- Lainaus päättyy ---
Jos jengiin mahtuu niin mukana! Enemmänkin voisi olla tämmösiä turnauksia/joukkueita!

Labrys:

--- Lainaus käyttäjältä: JuZa69 - Syyskuu 19, 2015, 22:42:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Labrys - Syyskuu 19, 2015, 09:41:47 ---Perustin ny kokeeksi seuran. Ps4 nhl16 seuran nimi Tappara club lyhenne TC. Hae seuraan jos kiinnostaa, kaikki Tapparamieliset hyväksytään. Mä oon xxLabrysxx.

--- Lainaus päättyy ---
Jos jengiin mahtuu niin mukana! Enemmänkin voisi olla tämmösiä turnauksia/joukkueita!

--- Lainaus päättyy ---
No eipä oo ketään. Täytyy mennä vanhaan jengiin jollei porukkaa tule. Pistäkää siis seurahakuun toi seuran nimi tai lyhenne ja lähetä liittymispyyntö. Sieltä EASHL kautta.

Fever:
Laittelin liittymispyynnön. Nick on eisenvalia. Katellaan jos saatais porukka pystyyn, hirveän kauaa ei malttais odotella joten liittykäähän äkkiä joukkoon ennen kun pelurit kaikkoaa muihin joukkueisiin!

ViinikanBostonbruins:
En tiennyt kumpaan tämä nyt kuuluisi mutta ajattelin tähän laittaa :
Eli siis mietinnässä olisi tuon nhl 16 gm moodi.. ja pohdiskelin  Patrik Laineen editointia eli mitä muut sanois esim potentiaaliksi ja jotki suuntaa antavat pohjapisteet josta hyvä alkaa nousemaa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta