Mulla murtui kans nenä joskus pikkupoikana lätkää pelatessa. Kova kipu tuli silloin, mut ei mitään akuuttia vaivaa. Nyt sitten vasta vanhemmalla ikää rupesi vaivaamaan, kun oli lähtenyt kasvaan vinoon. Vaivoja tuli kun ei henki meinannut kulkee nenän kautta. Mulle tehtiin korjausleikkaus muutama vuosi sitten ja oli luultavasti samantyyppinen leikkaus mitä Tuukalle tehtiin.
Ite olin pari viikkoa silmät mustana sekä naama turvoksissa ja lääkäri kielsi fyysisen rasituksen kuukaudeksi tuon leikkauksen jälkeen. Noin kolmen viikon jälkeen kävin kuitenkin kevyellä juoksulenkillä ja joka askellus tuntui tuossa nenässä, koska ei ollut vielä luutunut riittävästi.
Mua jäi siis todella ihmetyttämään tuo Tuukan operaatio nyt kauden ratkaisuhetkillä. Ainakin omalla kohdalla tuo nenän suoristus oli erittäin raju operaatio, koska siinä murskataan nenän luut ja sen jälkeen ne asetetaan paikoilleen. Niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin luulen, että Tuukka on kehissä kokomaskin kanssa about kolmen viikon kuluttua aikaisintaan.