Siirsin jutun tuolta HPK-Tappara seurannasta...
Kuinkas mää ny niin pihalla oon. Näinhän se on mennyt. Hail, Tuukka !
Vieläkö tästä pitää vääntää? Ei voi olla totta... Sun jutuista saa sen kuvan, että Tuukka on omilla hölmöilyillään ansainnut tämän tilanteen että on vapaata riistaa kaikille. Eikö ajatustakaan siihen suuntaan miten mediat paisutteli noita kaikkia törmäyksiä, miten nopeita ja tahattomia tilanteita ne oli? Eli siis keskivertokiekkoihmiset uskoo sen mitä lehdet Santtu Silvennoisineen kertoo ja mitä monet vastustajajoukkueen kannattajat sanoo. Ehkä vähän voisi tutkia asioita ja muodostaa omat käsitykset, ennenkuin lyö kenellekään leiman otsaan.
Mäntylällä on ollut huonoa tuuria ja on vetänyt omalla kovalla pelityylillään, ei ole väistellyt tappeluissakaan ja kaikki taklaukset on ottanut miehekkäästi vastaan. Nyt on tosiaan aika huomata se miten hyvin jätkä on pelannut jo pitkän aikaa ja tehojakin on tullut.
Oman mielipiteeni olen muokannut netistä nähdyistä vieras peli videoista ja jokaisesta kotipelistä paikanpäällä ja sen jälkeen kelaillut videoita koneelta. Oletko miettinyt asiaa siltä kantilta että ehkä
jopa sinulla voisi olla vaikka liian "oranssit" lasit nenän päällä? Itsekkin tuossa sanot että pitää huomioida kuinka hyvin peli on kulkenut, eli ilmeisesti sinäkin olet sitä mieltä ettei alussa kulkenut ruusuisesti? Kaikihan sen ovat huomanneet että peli on parantunut ja niitä pisteitä on ruvennut tulemaan, eli latelet itsestäänselvyyksiä.
Oletko sinä luonut oman mielipiteesi mistä? Kavereilta? Vai peli sieltä ja toinen täältä? Kaikki muut 13 joukkuetta liigassa on rakentaneet suuren salaliiton Tuukkaa vastaan?
Sehän nyt on selvä että varmasti vääryttäkin on kaveri joutunut kokemaan.
Minulla ei todellakaan ole mitään Tuukkaa vastaan, vaan pidän
erittäin paljon hänen pelityylistään jo useamman vuoden. Jonkin asteisia ylilyöntejä on sattunut ja tulee sattumaan muillekkin.