Mulle ei ole paljon sanottavaa, mutta tämän haluan sanoa:
Stefan Öhman. Sä oot ollu ihan mukava tyyppi ja on ollut ilo katsella sun pelaamista. Nyt kun Tappara pelaa niitä pelejä mistä me fanit ja monet muutkin odottavat jotain muutakin kuin vain kevyesti taputeltavaa, niin sinä olet täysi paska. Voiko kukaan olla ihan oikeasti niin pihalla kuin sinä olet? Tapparan keskiverto B-junnu tekisi täysin sen saman mitä sinä siellä kentällä teet, niin miksi sää ees kehtaat mennä kentälle enää. Me kaikki ollaan nähty jo kolme peliä kuinka sulla on sopimus vastustajajoukkueeseen, eikä sua vlttu ees huvita pelata. Tiedätkö sä edes kuinka naurettavalta sä näytät?
Miksi tähän on tultu? Missä on sinun ammattietiikkasi? Etkö sä saatana käsitä että täällä on puoli kaupunkia jotka elää ja hengittää Tapparan pelien myötä? Sä et ole nyt töissä missään Siwan kassalla, sä oot perkele Tappara-fanien maksamalla palkalla tekemässä meidän elämää pikkasen paremmaksi. Se on meille ihan sama mitä hallitukset häslää tai kuka vlttu voittaa euroviisut, meille merkitsee vain Tappara. Laske tarkkaan ne eurot mitä sulla lompakossa on, sillä mä haluan takasin ne multa tulleet, sillä sä oot siellä vain rusketusta ottamassa hallin kattovaloista.
Mitä luulet kuka sulle kohta enää maksaa kiekon pelaamisesta palkkaa, kun ne kuulevat miten muniisi puhaltelit nämäkin pleijarit? Perkele, sää ihan oikeesti pääset sinne Siwan kassalle ennemmin kuin sää ees huomaatkaan. Tai jos ja kun karkaat kotimaahasi (sulle melkeen parempaa olisi jäädä Espooseen), niin ICAn kassalta sä saat varmastikin 50% palkastasi eläketilille mistä voit nostaa niitä sitten pikkuhiljaa. Niinku kaljarahoina.
Siis helvetti, kauanko sä oot Suomessa ollu? Kielen olet oppinut muttet vieläkään tajua että Tampereella kiakkoon suhtaudutaan hartaammin kuin uskontoon. Koti, jääkiakko ja isänmaa, vlttu tajuakko. Mä en edes toivo että alkaisit pelaamaan, mä toivon vaan että sut pistetään loppukevääksi peseen Leinosen Mikin autoa. Pakoputken sisäpinnatkin! Ja jätät pelaamisen niille joita kiinnostaa
Och samma på svenska. And same in english.
Siperiaan sut pitäis pistää niin opit venäjänkin. Perkele tunnetta ny kato. Kolme maalia tänään Espoossa ja ainakin kolme jamppaa painat laidan läpi, niin annan puolet tästä anteeksi!