Kirjoittaja Aihe: Onko Kuopiossa muita Tapparafaneja  (Luettu 3132 kertaa)

Poissa Juhana82

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 312
    • Profiili
Onko Kuopiossa muita Tapparafaneja
« : Helmikuu 18, 2009, 22:18:54 »
Kuusi vuotta olen itse asunut Kuopiossa eivätkä ole vielä saaneet käännettyä kilpipaitojen puoleen (enkä muuten ikinä käänny) Nyt kiinnostaisikin onko Kuopiossa muita aktiivisia Tapparaa fanittavia ihmisiä, olisi hienoa koittaa vähän järjestäytyä ja yrittää saada ainakin Tapparan tullessa Niiralan monttuun vierailemaan jonkinlaista yhteistä kannustusta aikaan. IRC-galleriasta löytyy perustamani yhteisö "Kuopiolaiset Tapparafanit" ja voisin Facebookkiin perustaa myös samanlaisen (varsinkin kun en jaksa tota IRC-galleriaa enään pahemmin käyttää) jos vain löytyy samanhenkisiä ihmisiä  ;D

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Onko Kuopiossa muita Tapparafaneja
« Vastaus #1 : Helmikuu 19, 2009, 10:27:30 »
Kuusi vuotta olen itse asunut Kuopiossa eivätkä ole vielä saaneet käännettyä kilpipaitojen puoleen (enkä muuten ikinä käänny) Nyt kiinnostaisikin onko Kuopiossa muita aktiivisia Tapparaa fanittavia ihmisiä, olisi hienoa koittaa vähän järjestäytyä ja yrittää saada ainakin Tapparan tullessa Niiralan monttuun vierailemaan jonkinlaista yhteistä kannustusta aikaan. IRC-galleriasta löytyy perustamani yhteisö "Kuopiolaiset Tapparafanit" ja voisin Facebookkiin perustaa myös samanlaisen (varsinkin kun en jaksa tota IRC-galleriaa enään pahemmin käyttää) jos vain löytyy samanhenkisiä ihmisiä  ;D

Kyllä täältä meitä löytyy jonkin verran. Tosin ite asun Varkaudessa mutta lähellä kuitenkin
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Juhana82

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 312
    • Profiili
Vs: Onko Kuopiossa muita Tapparafaneja
« Vastaus #2 : Helmikuu 19, 2009, 13:22:48 »
Hyvä juttu, huomasin vaan että toi kuopio on liian suppea alue kun tarkoitus on tosiaan se ettei tarvitse olla Kuopiosta vaan Savosta/lähialueelta. koitan vielä tänään väsätä illan aikana yhteisän facebookkiin, Savolaiset ja Savolaistuneet Tapparafanit. Laitan sinne sitten enemmän infoa asian tiimoilta.

Poissa Juhana82

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 312
    • Profiili
Vs: Onko Kuopiossa muita Tapparafaneja
« Vastaus #3 : Helmikuu 19, 2009, 23:44:10 »
nyt Facebookissa ryhmä: Savolaiset ja savolaistuneet Tapparafanit