Mulle tällaiset Saariset ja Plattit pistää heti jarruvaihteen päälle, tai siis se kuinka noi kuinka huhut on tulleet ilmi.
"Grillipuheina" Saarinen HPK:hon tai Tapparaan menee mun pääni skenaariossa sellaisksi, että joku on vain spekuloinut kyynisenä, että "kai se Saarinenkin menee Tapparaan tai Kerhoon niinku niin moni muukin Jokerijunnu on viime vuosina mennyt" ja joku toinen sattuu kuulemaan sen. Voihan se olla Ossi itsekin ja tottakai kaveri tuntee lehterät ja strömbergit hyvin ja muuta, mutta silti.
Tai jos Platt itse sanoo jotain toiseen koppiin siirtymisestä, niin mulle se kuulostaa heti vaan Ilves-fanin hämmentämisenä vitsillä tai puolikettuiluna, että joo meenkin Tapparaan. Mahdollisesti se jopa sanotaan tilanteessa siihen tyyliin, ettei kenellekään ole epäselvää että se on pelkkää vitsailua, mutta sitten kun se menee pari kertaa suusta suuhunja jutun koristeet putoaa matkasta (tai joissain huhuissa niitä koristeita lisätään) ja jää se paljas ydin, että "Platt sanoi menevänsä Tapparaan". Sitä paitsi mitä jos mies vaihtaakin Henry's Pub Hopesin koppiin kun niiden kanssa jäilläkin käy...
Voihan se toki olla, että kuulopuheet on ihan kunnon kuuloja ja silleen, mutta jos pitäisi rakennella ensi kauden fantsurosteria ja olisi pakko sisällyttää siihen mukaan näitä huhusiirtoja, niin kyllä mää Männikön siihen näillä lähteillä sijoittaisin kovin paljon herkemmin kuin Plattin tai Saarisen. Mäntylänkin uskaltaisin laittaa.
Mun pitäis varmaan perustaa oma huhujen analysointi -sivusto. Antaisin sihvosmaisesti prosentteja huhujen todennäköisyydelle ja lupaisin osua useammin kuin esim. Huhuareena tai tää uusin "kaikki kelpaa" -huhusivusto.