Kyllä minä nään tämän case Kauppisen ihan win-win tilannteena. Koska ensinmäisenä pelaaja ITSE pyytänyt siirtoa, joten loppukauden soppari ei voi olla hinnalla pilattu. Pelaajalla rämpimisen jälkeen motivaatio tapissa ja varmaan hyväksyy roolin kuin roolin. Tuskin luvattu mitään, muuta kun, että tarvetuloa ja katsotaan mihin rooliin rahkeet riittävät.
Kauppisen "ongelmat" ovat liittyneet lähinnä liikkeen riittävyyteen, ainakin mies itse niin sanoi kaudella jossain haastiksessa. Ja liikettähän Tampereella on parannettu kokeneemmilla kavereilla. Noin pitemmällä tähtäimellä jos asiaa miettii.
Lähtökohtaisesti saatiin yksi leveyspelaaja lisää loppukaudeksi, mutta kenties enemmänkin ja parhaassa tapauksessa yksi palanen jo ensikauden joukkueeseenkin. Marko antaa näyttöjä loppukauden.
Ja niille, jotka surevat budjettia, niin ei Leinonen pankkimiehenä tee mitään ammatillista itsemurhaa käyttämällä rahoja joita ei ole. Itselleni olisi suuri yllätys mikäli näin pääsisi käymään. Lisäksi taustajoukot painavat täysillä hommia, että saadaan vuosi vuodelta pikkasen nostettuakin budjettia. Vielä, kun se hallipäätös tulisi..
Kohti kevättä ja valoisaa tulevaisuutta...nyt naatitaan....