Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Toivoisin toki Puistolan peliin liittyvään käsikirjoitukseen ns. Hollywood-tason aivan huikeaa vaikeuksien kautta voittoon päätyvää sokerista loppua.
Lainaus käyttäjältä: Messi - Maaliskuu 16, 2015, 20:39:26Sen verran pitää kommentoida mielipiteen esittäjää, että kyseessä on omakohtainen kokemus. Sitä ei muut voi muuttaa. Mitä tulee luonteeseen, niin se ei hevin ajan saatossa muutu. Minä olen Pasia puolustanut tuossa pelivireasiassa ja puolustan edelleen, mutta ei ole syytä väheksyä tuota kokemusta armeija-ajoilta. 8 kuukaudessa luonne kyllä paljastuu. Okei, on luonne voinut muuttua, mutta kuten sanoin se on työläs prosessi. Minullakin oli alikessuna oman kylän poika, joka luonteensa näytti vasta armeijassa, saadessaan hiukan valtaa alikessuna. Ja kyllä oli v********** kaveri. ********* vieläkin.Tää on aika mielenkiintoinen psykologinen keskustelu, josta voisi vääntää enemmänkin. Olen kuitenkin kanssasi vahvasti eri mieltä ja uskon, että monet muutkin ovat. Kyllä ihminen vaan muuttuu elämänsä aikana. Tai sanotaan, että iän myötä joskus viisaus lisääntyy ja kokemuksia karttuu. Se on ehkä se, että jossakin vaiheessa toiset asiat persoonassa saavat isompaa valtaa kuin toisessa vaiheessa. Persoonahan on kohtalaisen muuttumaton, mutta ihminen on yllättävän monipuolinen. Ihminen näyttäytyy eri tavalla erilaisissa ympäristöissä.****päilläkin on jostain syystä lähes aina kavereita. Persoonallisuus on aina suhteessa muihin.
Sen verran pitää kommentoida mielipiteen esittäjää, että kyseessä on omakohtainen kokemus. Sitä ei muut voi muuttaa. Mitä tulee luonteeseen, niin se ei hevin ajan saatossa muutu. Minä olen Pasia puolustanut tuossa pelivireasiassa ja puolustan edelleen, mutta ei ole syytä väheksyä tuota kokemusta armeija-ajoilta. 8 kuukaudessa luonne kyllä paljastuu. Okei, on luonne voinut muuttua, mutta kuten sanoin se on työläs prosessi. Minullakin oli alikessuna oman kylän poika, joka luonteensa näytti vasta armeijassa, saadessaan hiukan valtaa alikessuna. Ja kyllä oli v********** kaveri. ********* vieläkin.
Puistolallahan on vielä kaksi kautta sopimusta jäljellä...hiukan kyllä hirvittää.
Kuulin luotettavaa tietoa, että Pasin kausi meni täysin plörinäksi erilaisten terveydellisten ongelmien takia. En niitä nyt ala tässä julkaisemaan, mutta tiedoksi että taustalla on syitä miksi peli ei ole kulkenut.