Äänestys

Lehto vai Säteri?

Mika Lehto
49 (48.5%)
Harri Säteri
52 (51.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 96

Kirjoittaja Aihe: Lehto vai Säteri?  (Luettu 8931 kertaa)

Poissa Jartsamies

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Lehto vai Säteri?
« Vastaus #15 : Marraskuu 17, 2008, 17:06:58 »
Mun mielestä nyt kannattaa antaa Lehdon pelata 60% peleistä ja Säterin loput 40%.

On tosiaan harmillista, että Lehdolla on sopimus myös ensi kaudesta, mutta ehkäpä Säteri on silloin jo ykkönen.

Poissa tonnin luistimet

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 122
    • Profiili
Vs: Lehto vai Säteri?
« Vastaus #16 : Toukokuu 21, 2009, 10:22:34 »
Kyllä tulevalla kaudella Säterin pitäisi pelata mielestäni 2/3 osaa peleistä. Ei se luukkuvahtina oleminen kanna hedelmää.

Poissa NiksuP

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 442
  • Tappara, New Jersey Devils, Metallurg Magnitokorsk
    • Profiili
Vs: Lehto vai Säteri?
« Vastaus #17 : Heinäkuu 27, 2009, 11:08:27 »
Lehto ollut ykkönen jo niin kauan aikaa niin en menisi vaihtamaan koska Säterillä ei välttämättä paineet kestäisi.
Säterille pelejä semmonen 25 ja Lehdolle loput. Pleijareissa Lehto.
"Paikalla ollaan. Ei suurin, ei rikkain, mut tää on mun jengi." - LSK

"Tuukka Mäntylä, tämä armoton tykinkuula." - Tami

"Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa." - Hemuli

Poissa Miketti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 532
    • Profiili
Vs: Lehto vai Säteri?
« Vastaus #18 : Heinäkuu 27, 2009, 11:20:56 »
Nyt tämä maalivahti kaksikko on vielä parempi kuin viime kaudella kun Säterillekkin tullut vuosi lisää kokemusta ja nimenomaan niistä kaivatuista "isojen miesten peleistä". Luultavasti tulevat pelaamaan melko tasaisesti, mutta tulevaisuuden kannalta antaisin Säterille hieman enemmän otteluita. Lehto kuitenkin takuuvarma veska ja melkolailla Tappara sydän alkaa jo olla hyvä näin. Säterillä parhaat vuodet edessä ja toivottavasti jo ensi kaudella osoittaa kuuluvansa sarjan kärkiveskojen joukkoon.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Lehto vai Säteri?
« Vastaus #19 : Heinäkuu 27, 2009, 12:25:11 »
Itse antaisin Säterin pelata noin 60% peleistä eli noin 35 peliä ja Lehto saisi pelata sen 25 peliä. Se on aikas varma, että maalivahteihin Tappara tuskin tulee kaatumaan. Playoffeissa (jos ja kun sinne päästään)voisi Jypin tapaan vuorotella maalivahteja. Aloittajana se kumpi oli runkosarjassa vakuuttavampi.

Poissa tonnin luistimet

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 122
    • Profiili
Vs: Lehto vai Säteri?
« Vastaus #20 : Heinäkuu 27, 2009, 15:09:37 »
Mä antaisin Säterin pelata 40+ peliä, Lehdon loput. Peräkkäiset päivät tai monta peliä viikon aikana, ni silloin Lehdolle myös pelejä et Harri saa huilata.