Kirjoittaja Aihe: Lost - hittisarja nelosella 26.1 alkaen  (Luettu 9641 kertaa)

TapparaFan

  • Vieras
Vs: Lost - hittisarja nelosella 26.1 alkaen
« Vastaus #15 : Helmikuu 04, 2006, 14:15:55 »
Kummatkin jaksot olen katsonut ja pienoinen koukuttava vaikutus sarjalla oli- ainakin minuun.  ::) Ennen kuin sarja alkoi, luin monia kehuja ja arvosteluja sarjasta, mutta päätin, etten ala katsomaan. Sitten kuitenkin viikko sitten torstaina yhdeksän aikoihin illalla hakeuduin tarkoituksella sohvalle ja näinhän siinä sitten kävi...  ;D

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Re: Lost - hittisarja nelosella 26.1 alkaen
« Vastaus #16 : Helmikuu 04, 2006, 14:30:23 »
Kakkosjakso alkoi kääntämään mielipidettä pettymyksen puolelle. Henkilödraama alkoi jo nyt muistuttamaan saippuaoopperaa, jääkarhuja ammutaan nallipyssyllä, pystysuoria rinteitä kiipeillään muina miehinä...

Offtopiccina mainostettakoon, että katsokaapa Carnivale-sarja. Siinä on omituinen ja omaperäinen tekele, vähän Twin Peaksin tyyliin.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Mari

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 152
    • Profiili
Vs: Lost - hittisarja nelosella 26.1 alkaen
« Vastaus #17 : Helmikuu 05, 2006, 11:53:47 »
Oon nähnyt kaksi jaksoa ja täytyy sanoa, että ei tehnyt vaikutusta...toinen jakso jäi jopa kesken, kun mielenkiinto ei riittänyt...ei siis mun makuun oleva sarja..

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Lost - hittisarja nelosella 26.1 alkaen
« Vastaus #18 : Helmikuu 05, 2006, 14:52:18 »
Oon nähnyt kaksi jaksoa ja täytyy sanoa, että ei tehnyt vaikutusta...toinen jakso jäi jopa kesken, kun mielenkiinto ei riittänyt...ei siis mun makuun oleva sarja..

Sama täällä. Jotenkin tuntuu, että tässä on taas yksi sellainen jenkkisarja, jonka mainontaan ja puffaamiseen on satsattu paljon enemmän, kuin esim. käsikirjoittamiseen. Jollekkin varmaan sopii, mutta minä en viitsi aikaani tuhlata tuohon.

Silakkalapa

  • Vieras
Vs: Lost - hittisarja nelosella 26.1 alkaen
« Vastaus #19 : Helmikuu 06, 2006, 12:30:11 »
Mää tykkäsin kyllä ja aion tuijottaa jatkossakin tuota sarjaa. Ei_ehkä_ihan niin koukuttava kuin odotin, mutta kyyyyyyllä, katsoa pitää. Veikkaan, että paranee edelleen.

Kerran viikossa on ainakin minulle sopiva jaksotus, onpahan silläkin illalla mitä odottaa.

Poissa art

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 148
  • Local Moderator
    • Profiili
Vs: Lost - hittisarja nelosella 26.1 alkaen
« Vastaus #20 : Helmikuu 06, 2006, 15:31:41 »
Odotukset olivat suhteellisen kovat, sillä tykkään esimerkiksi Selviytyjistä ja Kärpästen herrasta. Venasin siis ihmissuhteita ääriolosuhteissa sielun synkimmillä ja alkukantaisimmillä piirteillä maustettuina.

Mitä sain? Kauniit ja rohkeat goes viidakko. Joku heiluttaa metsässä vittuuksissaan puskaa, tässäkö se oli?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 06, 2006, 15:39:36 kirjoittanut art »
- Without us...the emblem is only iron...orange just juice...Nemo nothing but a name -
- Me olemme graniittia, maasälpää, gneissiä...rautajuova moreenissa Salpausselkien -
- 40-luvulla kuulemani TBK-fanin kommentti: "Härre gud, hur älskar jag den här föreningen." -

spider

  • Vieras
Vs: Lost - hittisarja nelosella 26.1 alkaen
« Vastaus #21 : Helmikuu 06, 2006, 17:11:29 »
Minulta jäi toinen jakso katsomatta joten jos joku viitsisi lyhyesti kertoa mitä siinä tapahtui niin olis juonessa taas mukana kolmannessa jaksossa?

Poissa Börje

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1599
    • Profiili
Vs: Lost - hittisarja nelosella 26.1 alkaen
« Vastaus #22 : Helmikuu 06, 2006, 18:52:22 »
Nelonen saa syyttää itseään, että lähti mainostamaan Lostia näin kovalla vimmalla. Tarina ei lähde parhaalla mahdollisella tavalla käyntiin, vaan katsojan eteen tungetaan liian paljon liian lyhyessä ajassa. Monelle jää päällimäiseksi mieleen heiluvat puut ja niitä heilutteleva "hirviö". Henkilöhahmot eivät ehdi pilotissa syventyä lainkaan, vaan ne näyttävät niin tyypillisiltä. Löytyy sankari/johtajahahmo, karski kova kundi, nuori rokkari, riitelevä sisaruspari, salaperäinen vanhempi mies, leppoisa lihava mies ja edustajat kaikille tärkeimmille vähemmistöille. Taustoja paljastavat takaumat alkavat vasta seuraavasta jaksosta eteenpäin. En yhtään ihmettele, että käsikirjoittajat tempaisivat pilotin kokoon viidessä päivässä. Siltä tuo paikoin näyttikin.

Itselläni mielenkiinto heräsi kunnolla vasta parin seuraavan jakson aikana, kun henkilöiden taustat alkavat pikku hiljaa selvitä eikä puskatkaan enää heilu joka välissä. Tarina etenee hiukan Taistelutovereiden tyyliin eli yhdessä jaksossa keskitytään yhteen henkilöön.

Lainaus käyttäjältä: spider
Minulta jäi toinen jakso katsomatta joten jos joku viitsisi lyhyesti kertoa mitä siinä tapahtui niin olis juonessa taas mukana kolmannessa jaksossa?

Pari oleellisinta asiaa: Saiyd korjasi ohjaamosta löytyneen radion. Parempaa signaalia etsimään lähtenyt porukka kuuli ranskankielisen hätäviestin, jossa nainen pyysi apua ja kertoi olevansa ainoa selvinnyt. Viestin perässä ollut laskuri paljasti, että viesti oli pyörinyt 16 vuotta. Kate paljastui vangiksi, jota vatsaan haavoittunut mies oli viemässä. Charlie on narkkari ja Locke kertoi Waltille salaisuuden.

ajl

  • Vieras
Vs: Lost - hittisarja nelosella 26.1 alkaen
« Vastaus #23 : Helmikuu 06, 2006, 19:20:06 »
En ole katsonut kumpaakaan jaksoa, koska ei voi ikinä tietää koska jää kiireiden takia seuraava väliin. Tilasinkin tänään ensimmäiisen tuotantokauden jaksot boxina, joten voin katsella silloin kun minulle sopii.