Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan markkinointi

<< < (151/161) > >>

forrest:
"Tapola ja Tappara tarjoavat kannattajilleen laatikollisen mustaamakkaraa, tosin vähän eri muodossa, no näinhän se on."

yksivoittokerrallaan:
Tappara edes yrittää vielä vaikka nettinegat ovat jo luovuttaneet.

                            tai

Tappara pelaa Hakametsässä missä nettinegat eivät ole ikinä edes käyneet.

                           tai

Oletko ikinä käynyt hallissa nettinega? Tappara on siellä taas Lauantaina.

AnSo:

--- Lainaus käyttäjältä: yksivoittokerrallaan - Maaliskuu 27, 2015, 12:52:29 ---Tappara edes yrittää vielä vaikka nettinegat ovat jo luovuttaneet.

                            tai

Tappara pelaa Hakametsässä missä nettinegat eivät ole ikinä edes käyneet.

                           tai

Oletko ikinä käynyt hallissa nettinega? Tappara on siellä taas Lauantaina.

--- Lainaus päättyy ---

Sen verran pitää kompata että vaikka pari taisteluu onkin hävitty, ni kyllä se sota edelleen käynnissä on. Ei muuta kun uutta matoa koukkuun ja huomena juna taas raiteilleen!

forrest:

--- Lainaus käyttäjältä: yksivoittokerrallaan - Maaliskuu 27, 2015, 12:52:29 ---nettinegat
nettinegat
nettinega?

--- Lainaus päättyy ---

Lasketaanko nettinegaksi myös sellainen, joka on ollut paikan päällä varmaan joka ainoassa pudotuspeliottelussa kaudesta 1999-2000 lähtien (poislukien 02-03 ja 13-14 ensimmäinen finaali), eikä ole varmaan nähnyt milloinkaan pudotuspelikiekoksi yhtä kokonaisvaltaista tuubaa kuin nyt?

EDIT:

On niitä varmaan muitakin pleijaripelejä jäänyt väliin, mutta kun on reissannut niin *aatanasti niin voi millään muistaa.

Eeyore:
forrestille syvä kumarrus upeasta saldosta pudotuspelien suhteen. Itse viihdyn myös kotipudotuspeleissä lähes vakiovieraana ja vieraissakin tulee useampi ottelu käytyä kannustamassa, mutta melko kauas jää tuosta forrestin saldosta.

Vaikka itse kirjoitan tällä palstalla melko negatiivisesti Tapparan pudotuspeliotteista, olen silti tänäkin keväänä huutanut jo ääneni kolmesti käheäksi Tapparan puolesta paikan päällä. Katsomossa kannatan, täällä kritisoin kun aihetta tuntuu olevan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta