Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan markkinointi

<< < (133/161) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: iceman - Tammikuu 08, 2015, 15:27:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Tammikuu 08, 2015, 13:13:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: siika - Tammikuu 07, 2015, 21:32:49 ---En tiedä sopiiko tänne, mutta onkohan 17.1.2015 kotipeliin Bluussia vastaan joku kampanjointi, vai onko lippupalvelun sivuilla jonkinsortin bugi? Meinaan lippu kuin lippu mihin katsomonosaan tahansa 8€!!!

--- Lainaus päättyy ---

Silloin on Lastenlauantai eli muutakin ohjeistoimintaa pelin ohella. Ilmeisesti siihen liittyen liput 8e  :)

--- Lainaus päättyy ---

Näin juuri... täällä ohjelma:

http://www.tappara.fi/liiga/uutiset/165-etusivun-tiedotteet/8470-lasten-lauantai-17-1-2015

--- Lainaus päättyy ---

Nyt on oikeanlaista pöhinää tamperelaisilla joukkueilla. Ensin Ilves Teko tapahtumalla halli täyteen ja nyt Tapparalta tämä. Juuri tällaisia juttuja on kaivattu ja näillä saadaan varmasti väki kiinnostumaan kiekosta.

Le GoaP:
Kannattaa silti olla hieman tarkkana markkinointitempausten suhteen. Näin tässä menneellä viikolla yhden työntekijän kaapissa kuvan, jossa oli Tampereen Ilveksen logo jolla oli päässään tätä itänaapurin propagandasarjaa tällä hetkellä pelaavan joukkueen narrihattu. Kysyin, että mikä tämä oikein on, kun olen luullut hlön olevan täysin Ilveksen kannattaja.

Kuva liittyy kuulemma johonkin Ilveksen tekemään markkinointikampanjaan... Muutaman vuoden päästä kukaan ei muista ko. kampanjaa (ja itsekään en tällaisesta tiedä/ muista enää), mutta tuollainen logo saattaa jäädä elämään ikuisiksi ajoiksi. Ja jotenkin itselle välittyi tuosta kuvasta Ilves, jota hallinnoi ilmalan pellet. Ei ihan kyllä toivottava mielleyhtymä, luulen.

#27:

--- Lainaus käyttäjältä: Le GoaP - Tammikuu 10, 2015, 20:21:32 ---Kannattaa silti olla hieman tarkkana markkinointitempausten suhteen. Näin tässä menneellä viikolla yhden työntekijän kaapissa kuvan, jossa oli Tampereen Ilveksen logo jolla oli päässään tätä itänaapurin propagandasarjaa tällä hetkellä pelaavan joukkueen narrihattu. Kysyin, että mikä tämä oikein on, kun olen luullut hlön olevan täysin Ilveksen kannattaja.

Kuva liittyy kuulemma johonkin Ilveksen tekemään markkinointikampanjaan... Muutaman vuoden päästä kukaan ei muista ko. kampanjaa (ja itsekään en tällaisesta tiedä/ muista enää), mutta tuollainen logo saattaa jäädä elämään ikuisiksi ajoiksi. Ja jotenkin itselle välittyi tuosta kuvasta Ilves, jota hallinnoi ilmalan pellet. Ei ihan kyllä toivottava mielleyhtymä, luulen.

--- Lainaus päättyy ---

Aika pimennossa oot ollut jos et muista Sjöblumin kohumainoksia?

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288588223974.html

Le GoaP:

--- Lainaus käyttäjältä: #27 - Tammikuu 12, 2015, 03:44:00 ---Aika pimennossa oot ollut jos et muista Sjöblumin kohumainoksia?

--- Lainaus päättyy ---

Oho, ohi on mennyt. Varmaan olen ollut tuolloin elokuun alussa 2013 jossain ulukomailla tms., kun ei ole osunut silmään tahi korviin.

Vilttitossu:
Miksi Tapparan markkinointi on ala-arvoista, miksi siihen ei panosteta?
Ainoa markkinointitoimi on postimerkin kokoinen ilmotus tulevasta pelistä Aamulehdessä ja joskus myös joku lyhyt klippi radiossa.
Surkeeta sanon minä!

Nykyisen tiukan kilpailutilanteen, eli mahdollisuuksien ottelujen katsomiseen muuallakin kun jäähallissa, pitäisi myös luoda agressiivisempi markkinointistrategia.
Yksi hyvä keino, on tuoda fanit osaksi joukkuetta, luoda yhteenkuuluvuuden tunne. Sillä saadaan fanit, ja tulevat fanit, sitoutettua joukkueeseen. Esim. Jokereiden slogan Minä, Me, Jokerit! Tai Pelicans TV youtubessa. Kalpallakin on joku youtube sarja....

Ei se enää riitä, että peli myy itse itseään, kun sen hyvn pelin voi katsoa myös kotona. Ei sekään riitä, että tarjotaan mainostoimistolle palkaks lippalakkeja (kuultu mainostoimiston omistajalta :D )
Tappara on liian konservatiivinen, tai Tapparan johto on kaikessa konservatiivisuudessaan jämähtänyt 80-luvulle.
Ei se oikein toimi vetonaulana, että saa viskata pehmokiekkoja kohti keskiympyrää, tai kattoo, kun isot miehet sotkee polkuautolla kaks kertaa maalinympäri....

Nyt jotai säpinää sinne toimistolle, ja tuodaan Tapparan markkinointi nykyaikaan, jookos?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta