Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan markkinointi

<< < (129/161) > >>

kirvesrinta:
Tässäpä vähän ideaa ja mallia Amerikan puolelta: https://twitter.com/BuffaloSabres/status/521674250361790465.
Jotain tällaista vois kokeilla täällä meilläkin. Kait me nyt parempaankin pystytään kuin ne läpsyttimet?

c-paaty:
Tapparalla on edelleen sähköpostilista varsin aktiivinen. Itse olen ainakin pitänyt sitä erittäin toimivana kanavana erilaisiin tarjouksiin, uutisiin, yms ja ihan vaikka muistutuksena tulevista peleistä. Pieni ongelma on vain se että siihen ei voi liittyä... Aikanaan nettisivuilla oli lomake jonka täyttämällä pääsi helposti listalle. Sähköposti on edelleen kuitenkin monella tapaa paras ja kaikilla on jokin email olemassa. Esim Twitter sopii hieman erilaiseen uutisointiin. Laitoin palautteen toimistolle.

Vilttitossu:
Viime viikolla petyin Tapparan markkinointiin perjantain ottelutapahtumaa silmällä pitäen. Olisi ollut viikon aikana otollinen tilaisuus mainostaa perjantaista Kärppien kohtaamista finaalien revanssilla yms.
Jos tällä viikolla ei Rauman Lukon ja Villen kohtaamista noteerata millään tavalla mediassa, olen äärimmäisen pettynyt "markkinointikoneistoon", tai siis tarkemmin sen puuttumiseen.
Rauman paikallislehteen esim. Hifk/Tuukka tyylinen, tervetulotoimitus tms., varmasti saisi valtakunnallistakin näkyvyyttä.
En tosin usko, että Liigan konservatiivisimmalla seuralla riittää munaa sellaseen...

Lare:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Lokakuu 21, 2014, 15:30:40 ---Viime viikolla petyin Tapparan markkinointiin perjantain ottelutapahtumaa silmällä pitäen. Olisi ollut viikon aikana otollinen tilaisuus mainostaa perjantaista Kärppien kohtaamista finaalien revanssilla yms.
Jos tällä viikolla ei Rauman Lukon ja Villen kohtaamista noteerata millään tavalla mediassa, olen äärimmäisen pettynyt "markkinointikoneistoon", tai siis tarkemmin sen puuttumiseen.
Rauman paikallislehteen esim. Hifk/Tuukka tyylinen, tervetulotoimitus tms., varmasti saisi valtakunnallistakin näkyvyyttä.
En tosin usko, että Liigan konservatiivisimmalla seuralla riittää munaa sellaseen...

--- Lainaus päättyy ---

Tässähän sitten Ville huomioidaan: https://www.facebook.com/video.php?v=10154788347405713&set=vb.285380835712&type=2&theater
Täytyy sanoa, että sekä tuotannollisesti että sisällöllisesti kovin tökerö mainos.

Muutenhan esim. tuolla somessa alkaa olla ihan mukavasti sisältöä, mutta ainakaan omalle feedille ei Tapparan nimissä tehtyjä maksettuja postauksia ole vielä noussut. Yleisesti ottaenhan Facebookissa kunnollinen näkyvyys tänä päivänä melkeinpä edellyttää postausten buustaamista. Peruspostauksetkin toki näkyvät, mutta tavoittavuus on tällöin ihan eri luokkaa. Lisäksi Facebookin puolella on todella paljon erilaisia kohdennusmahdollisuuksia (asuinpaikan, kiinnostusten kuten Tapparan tai vaikkapa sähköpostiosoitteiden mukaan) ja niitä toimistollakin kannattaisi hyödyntää. Lisäksi nuo ottelutapahtuma-eventit kannattaisi luoda hyvissä ajoin ja mahdollisesti myös buustata näitä. Facebookissa voi tehdä nimittäin kohdennettua mainontaa myös tiettyyn tapahtumaan osallistuneille.

Onko ihmisillä kokemuksia miten muuten digimediat (Google, Youtube) ovat Tapparalla mainonnan osalta hallussa? Törmääkö esim. Tampereen seudulla asuva jengi mainontaan? Itse kun asun pk-seudulla niin vähän hankala kommentoida tuohon liittyen.

Labrys:
Radio Cityllä mainostetaan lukko-peliä kahdellakin mainoksella. Toisessa mainoksessa kehotetaan tulemaan halliin moikkaan tuttuja ja saattaa vierasjoukkueen paidassakin olla tuttuja, ja toisessa naisääni mainostaa klassikkona peliä. En muista tarkemmin, mutta hyvät oli mainokset.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta