Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan markkinointi

<< < (107/161) > >>

PTS:

--- Lainaus käyttäjältä: Börje - Toukokuu 03, 2014, 12:28:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Juudas - Toukokuu 03, 2014, 12:19:43 ---Ei varmaan kannatta malisilla ja kaksosilla markkinoida ensi kautta.
--- Lainaus päättyy ---

Olet oikeassa. Nieminen olisi ollut ainoa nelosketjun pelaaja, jonka nimellä olisi jonkun kortin saanut myytyä. Mutta kärkinimillähän markkinointia yleensä toteutetaan.

Tärkein myyntivaltti on kuitenkin erinomainen joukkue erinomaisella valmentajalla ja kahden finaalipaikan kirkastaminen mestaruudeksi ensi kaudella.

--- Lainaus päättyy ---

Mistä myytti Nimosta nelosketjun pelaajana? Mistä ajatus siitä että viime kausi oli umpisurkea, kun sekään ei edes sitä faktojen valossa ollut? Mistä ajatus että lähemmäs toissa kauden tasoa ei voi päästä? Mutta kai sää sen tiedät paremmin kuin Ville itse...Fakta on että joukkue ei ole vain liuta Rautakorven shakkinappuloita, joita tullaan katsomaan sen takia, että niillä on Tappara-paita päällä.

grassinen:
Itse ainakan luultavasti jätän kausikortin enskaudella väliin, tosin mietin sitä jo runkosarjan loputtua tällä kaudella, mutta case Ville Nieminen kyllä avitti asiaa. Huomannut et peleistä nauttii ihan eri tavalla hallissa kun käy harvemmin, sen huomas just kuudennessa finaalissa (2 playoff peliä kävin vaan kattomassa ja viimekaudella kaikki kun otin playoffkausarinkin), leipääntyminen asiaan kun asiaan ei ole hyvä asia.

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: PTS - Toukokuu 03, 2014, 12:45:47 ---Mistä ajatus että lähemmäs toissa kauden tasoa ei voi päästä? Mutta kai sää sen tiedät paremmin kuin Ville itse...Fakta on että joukkue ei ole vain liuta Rautakorven shakkinappuloita, joita tullaan katsomaan sen takia, että niillä on Tappara-paita päällä.

--- Lainaus päättyy ---

Eihän se tietenkään mahdotonta ole. 37-vuotiaana harvoin kuitenkin otetaan isoja harppauksia eteenpäin. Varsinkin kun Niemisellä ei omien sanojensa mukaan ollut vaivoja, joten ikä ilmeisesti sitten kangistanut?

Kyllä minuakin harmittaa, ettei Nieminen pelaa ensi kaudella Tapparassa, mutta pystyn ymmärtämään miksi tähän ratkaisuun päädyttiin. Itselleni Tapparan seuraaminen ja katsomossa oleminen ei ole kiinni pelaajamateriaalista tai menestyksestä. Muuten olisi viimeisen kymmenen vuoden aikana jäänyt monta kautta kokonaan väliin.

PTS:

--- Lainaus käyttäjältä: Börje - Toukokuu 03, 2014, 13:39:51 ---Kyllä minuakin harmittaa, ettei Nieminen pelaa ensi kaudella Tapparassa, mutta pystyn ymmärtämään miksi tähän ratkaisuun päädyttiin. Itselleni Tapparan seuraaminen ja katsomossa oleminen ei ole kiinni pelaajamateriaalista tai menestyksestä. Muuten olisi viimeisen kymmenen vuoden aikana jäänyt monta kautta kokonaan väliin.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä ei todellakaan puhuta menestyksestä (mikä on näköjään JR:n ainoa arvo) vaan siitä että joukkueen pitää olla tapparalainen - ei mikään Rautakorven kuuliainen ostoporukka. Edelleen, olisiko pitänyt pyytää Pojua ostamaan Kärppien kanssa paidat päikseen?

Pelillisesti. Miksi Nimo otti sitten 35-vuotiaana harppauksen eteenpäin (toissa kausi)? Mikä nykyisestä tilanteesta tekee erilaisen kuin kaksi vuotta sitten?

Finaalien jälkeen olin varma, että uusin kausarin. Nyt olen varma, etten sitä tee. Saa nähdä, tuleeko peliäkään katsottua. Pitäkööt läpsyttimet ja CHL:t.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Börje - Toukokuu 03, 2014, 13:39:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: PTS - Toukokuu 03, 2014, 12:45:47 ---Mistä ajatus että lähemmäs toissa kauden tasoa ei voi päästä? Mutta kai sää sen tiedät paremmin kuin Ville itse...Fakta on että joukkue ei ole vain liuta Rautakorven shakkinappuloita, joita tullaan katsomaan sen takia, että niillä on Tappara-paita päällä.

--- Lainaus päättyy ---

Eihän se tietenkään mahdotonta ole. 37-vuotiaana harvoin kuitenkin otetaan isoja harppauksia eteenpäin. Varsinkin kun Niemisellä ei omien sanojensa mukaan ollut vaivoja, joten ikä ilmeisesti sitten kangistanut?

Kyllä minuakin harmittaa, ettei Nieminen pelaa ensi kaudella Tapparassa, mutta pystyn ymmärtämään miksi tähän ratkaisuun päädyttiin. Itselleni Tapparan seuraaminen ja katsomossa oleminen ei ole kiinni pelaajamateriaalista tai menestyksestä. Muuten olisi viimeisen kymmenen vuoden aikana jäänyt monta kautta kokonaan väliin.

--- Lainaus päättyy ---

Itselleni Tapparan seuraaminen on myöskin enemmän "elämäntapa". Ja kausikortti tulee satavarmasti hankittua ensi kaudellekin, ja mikäli joukkueeseen vähänkään panostetaan eikä löydä jarruja päälle, niin fanclubin "puoli-ilmainen" kausari vaihtuu ihan täysihintaiseen.

Kasvoilla ja nimillä joukkuetta tietenkin markkinoidaan ulospäin, mutta Fleury ja Barkov Jr. taitavat olla ainoat yksittäiset pelaajat joiden vuoksi olen hallille raahautunut. Toki toivon, että omille junioreille annettaisiin tilaisuuksia ja mahdollisuuksia kehittyä pelaamalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta