Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan markkinointi

<< < (11/161) > >>

Joretus:
Mää kaipaisin junioreiden otteluita ilmaiseksi. Miksikö? Koska se palvelisi faneja kiintymään helpommin joukkueeseen, madaltaisi kynnystä innostumaan omista junioreista ja kiintymään pelaajiin sekä seuraan paremmin. Siinä hyvää markkinointia suhteessa siihen, että sarjan viimeinen, surkein joukue, kehtaa pyytää 8e ottelusta, kun samaan aikaan suurin osa sarjan muista seuroista tarjoaa A-nuorten otteluita ilmaiseksi(esim. kaupungin toinen seura). Taloudellisesti tuo 8e ei ole mitään seuralle itselleen, koska kuitenkin lähtökohtaisesti emoseuran pitäisi junioreita tukea tarpeeksi. Markkinointina se sen sijaan on huomattavan negatiivista.

Viinikan Alku:
Tämä ei taida suoranaisesti markkinointiin liittyä, mutta läheltä liippaa kuitenkin...eli miten Tapparan mahdollinen (todennäköinen) osallistuminen Playout-peleihin on hoidettu kausikorttilaisten osalta? Minä en nimittäin aio maksaa pennin pyörylää mistään Playout-kortista. Vaikea kuvitella että niitä menisi muutenkaan kaupaksi.

Andy:
Kaipa ne alkaa kauppaamaan playoff/playout -korttia. "Pelit jatkuvat jokatapauksessa, joten varmista paikkasi myös runkosarjan jälkeen". Ja tietysti 19€/peli, riippumatta siitä mitä pelataan.

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: Andy - Tammikuu 20, 2009, 22:02:01 ---Ja tietysti 19€/peli, riippumatta siitä mitä pelataan.

--- Lainaus päättyy ---
Hintahan riippuu ihan siitä, saako joukkueet itse päättää hinnoittelusta, vai määrääkö SM-liiga (kuten playoffeissa tekee).

edit: Haukilahti lisäsi sen mitä jäi sanomatta, tuohan vaihtui viime kaudelle jo. Playouteista ei ole käsitystä.

Haukilahti:

--- Lainaus käyttäjältä: Wille - Tammikuu 21, 2009, 15:01:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Andy - Tammikuu 20, 2009, 22:02:01 ---Ja tietysti 19€/peli, riippumatta siitä mitä pelataan.

--- Lainaus päättyy ---
Hintahan riippuu ihan siitä, saako joukkueet itse päättää hinnoittelusta, vai määrääkö SM-liiga (kuten playoffeissa tekee).

--- Lainaus päättyy ---

SM-liiga vastaa otteluiden järjestämisestä vasta välieristä alkaen, joten luulisi että jokainen seura saa päättää otteluiden hinnoittelusta siihen asti. Sopiva lipunhinta play-out ottelulle lienee jotain 1-5€.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta