Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan markkinointi

<< < (82/161) > >>

Joksu:

--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Elokuu 20, 2013, 16:27:45 ---Jotain höntsäpelien ja tosipelien väliltä nämä et-pelit ovat. Itse aion tuon tauon todennäköisesti viettää Jäähovissa jos se on auki :) Blues peliä ennen piti mennä sinne kaljalle mutta kiinni oli ainakin silloin.

--- Lainaus päättyy ---

OT, mutta ei ole Jäähovi vielä auki, kesän monsuunisateiden aiheuttamien vesivahinkojen takia rempassa.

Oijennus:
Tappara on näköjään laittanut joka puolelle Tamperetta tolppamainoksia oikein reilulla kädellä. Minun makuuni tyylikkäästi toteutettu markkinointi. Vain logo, ei tekstejä. Tällä tavalla tuodaan hienosti Tapparan värit katukuvaan.

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: JM82 - Syyskuu 09, 2013, 07:41:01 ---Tappara on näköjään laittanut joka puolelle Tamperetta tolppamainoksia oikein reilulla kädellä. Minun makuuni tyylikkäästi toteutettu markkinointi. Vain logo, ei tekstejä. Tällä tavalla tuodaan hienosti Tapparan värit katukuvaan.

--- Lainaus päättyy ---
Sama pisti silmään. Hyvä veto.
Noita voisi Tappara myydä 5 euron hintaan hallilla. Ostaisin heti ja pistäisin ikkunaan naapurin Ipa-miehen iloksi.

Pipa:
Jep, Pispalan valtatie on nyt Tapparan valtatie ;)

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Pipa - Syyskuu 09, 2013, 09:23:26 ---Jep, Pispalan valtatie on nyt Tapparan valtatie ;)

--- Lainaus päättyy ---
Jep, Sammon valtatie on nyt Tapparan valtatie nro 2 :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta