Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan markkinointi

<< < (81/161) > >>

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: forrest - Elokuu 20, 2013, 08:50:13 ---Nyt vasta hokasin että lauantaina järjestettävän Tappara-päivän (9-15) ja myöhemmin pelattavan Bern-ottelun (18.30) välissä on useamman tunnin aukko. Mikähän logiikka tässä on taustalla? Miksi yleensä lauantain höntsäpelin pitää alkaa noin myöhään? Paljon järkevämpää olisi ollut viettää ensin päivää pihalla ja sitten siirtyä katsomaan kiekkoa, mutta nyt varmasti monet käyvät pyörähtämässä päivällä paikalla, lähtevät kotiin ja jäävät sinne. Itsekin mietin viitsiikö sitä suhata pari kertaa edestakaisin vai tuleeko katsomaan pelkän pelin.

--- Lainaus päättyy ---

Tätä samaa "epäkohtaa" ihmettelin kun tuo Tapapra-päivän ohjelma julkaistiin. Kyllähän tuon ET-matsin aloitusaika olisi pitänyt olla viimeistään klo 17. Ja tuohon pihatapahtuman ja pelin väliin olisi voinut järkätä halliin jotain täytehappeningiä. No itse olen ainakin tämän aikataulun vuoksi vasta peliin, kun ei tosiaan viitsi edestakaisin suhata.

Linden #16:
Pelaajat osallistuu tapahtumassa erilaisiin "edustusjuttuihin" ja lisäksi on vierailuja mm. Pukkariin jne. Niin varmaan haluttiin väliä tapahtuman ja ottelun välille, että saavat rauhotettua kopin ja normi valmistautumiset ennen peliä...

Calzo:

--- Lainaus käyttäjältä: forrest - Elokuu 20, 2013, 08:50:13 ---Nyt vasta hokasin että lauantaina järjestettävän Tappara-päivän (9-15) ja myöhemmin pelattavan Bern-ottelun (18.30) välissä on useamman tunnin aukko. Mikähän logiikka tässä on taustalla? Miksi yleensä lauantain höntsäpelin pitää alkaa noin myöhään? Paljon järkevämpää olisi ollut viettää ensin päivää pihalla ja sitten siirtyä katsomaan kiekkoa, mutta nyt varmasti monet käyvät pyörähtämässä päivällä paikalla, lähtevät kotiin ja jäävät sinne. Itsekin mietin viitsiikö sitä suhata pari kertaa edestakaisin vai tuleeko katsomaan pelkän pelin.

--- Lainaus päättyy ---
Höntsäpeli? Ehkäpä juuri siksi, että kyseessä ei ole höntsäpeli. Olkoonkin ettei kaikkia kiinnosta ET, mutta hieman rajaa sentään meiltä kannattajiltakin, kun joukkue/seura kuitenkin satsaa näinhinkin tosissaan. Halliin vaan.

forrest:

--- Lainaus käyttäjältä: Calzo - Elokuu 20, 2013, 14:38:09 ---Höntsäpeli?

--- Lainaus päättyy ---

Olkoon vaikka mitä peli, mutta se nyt ei ollut koko jutun pointti. Ja halliin olen varmasti menossa, niin kuin perjantainakin, päivätapahtumasta en sitten tiedäkään.

cace6969:
Jotain höntsäpelien ja tosipelien väliltä nämä et-pelit ovat. Itse aion tuon tauon todennäköisesti viettää Jäähovissa jos se on auki :) Blues peliä ennen piti mennä sinne kaljalle mutta kiinni oli ainakin silloin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta