Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan markkinointi

<< < (75/161) > >>

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Syyskuu 10, 2012, 21:07:42 ---Kamalasti puhetta Tapparan mainoksesta, mutta onko tää jossain nähtävillä internetin syövereissä? :) En oo löytänyt... Vai tarttisko alkaa katteleen telkkaria?

--- Lainaus päättyy ---

http://www.youtube.com/watch?v=F1V6ooaIMe8

Onkohan kenties kyse tästä videosta?

Manse-Fani:
No joo eipä toi KalPan roolipeli -henkinen tuuba ole yhtään parempi. Ilveksen mainos on mielestäni hieno. Pelicansin huumorimainokset toki aivan omassa luokassaan, aivan huippukamaa nämä.

Alunperin pointtini oli siinä, että kannattaako iha mitä tahansa roskaa tunkea vastaanottimiin kun ei tosiaan mainontakanavana ole niitä edullisimpia. Kerralla kunnon mainokset pyörimään, jos kerta teevee-aikaan on ylipäätään massia.

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Syyskuu 10, 2012, 21:23:18 ---http://www.youtube.com/watch?v=F1V6ooaIMe8

Onkohan kenties kyse tästä videosta?

--- Lainaus päättyy ---

Joo kyllähän mä tuon oon nähnyt, mutta ei kai tuota kausikorttimainosta keväältä nyt voi verrata näihin Kalpan ja Ilveksen kauden alkua mainostaviin pätkiin... Tai ainakin luulin, että kyse oli nyt jostain Tapparan vastaavasta.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Syyskuu 10, 2012, 22:58:07 ---Joo kyllähän mä tuon oon nähnyt, mutta ei kai tuota kausikorttimainosta keväältä nyt voi verrata näihin Kalpan ja Ilveksen kauden alkua mainostaviin pätkiin... Tai ainakin luulin, että kyse oli nyt jostain Tapparan vastaavasta.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo Kalpan mainos on aivan kauhea. Olisivat jättäneet tuon surkeasti tehdyn lohikäärmeen pois tai keksineet siihen jotain esim. Cloverfield tyyppistä tilalle jos rahat eivät kerran riitä kunnon settiin.

Tapparalta perusmainos ilman suurempia pröystäilyjä. Viesti tulee perille.

Ilveksen mainoksia en ole katsonut, sloganiksi voisivat valita tällä(kin) kaudella "Konkurssikypsää taitokiekkoa, ei menis paljoa ohi.

4_TRA:
Markkinointi hereille, Jokerit-Hifk kurinpidon tuoksinnassa Hesari olis vapaata sponssiriistaa!
Olishan se komeeta ku lukis polkkeissa "Helsingin Sanomat"... AL:n kiusaksi!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta