Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan markkinointi

<< < (74/161) > >>

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: Börje - Syyskuu 09, 2012, 21:34:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Manse-Fani - Syyskuu 09, 2012, 21:03:03 ---On kyllä hirveä tekele tää Tapparan tv-mainos.

--- Lainaus päättyy ---

Vaikea kuvitella, että tuolla mainoksella saadaan montaakaan ihmistä houkuteltua hallille. Tappara sisääntulo- ja esittelyvideot hallissa ovat olleet laadukkaita jo useana vuonna peräkkäin. Miksiköhän ei saman firman tuotoksia voisi käyttää myös tv-mainontaan kuten ilmeisesti ainakin Ilves tekee?

--- Lainaus päättyy ---
Halvalla hyvää..... Kuten hiukan Tapparan fanitoutteetkin ja Kirvesklubin tarjoilut.

gatecrasher:
Laitetaan nyt vaikka vertailun vuoksi tänne. En tiedä mitä muut diggaavat näistä Ilveksen tahi Kalpan mainoksista. Itselle nämä ei ihan uppoa, mitä tekemistä näillä on jääkiekon kanssa, olen varmaan jo liian vanha...no nuorenpaan väkeen nämä varmaan vetoavat.

Kalpan mainos Youtubessa

Miksa:
Toi Kalpan mainos on kyl näyttävästi tehty, mutta mikä helve..n LOHIKÄÄRME!!!!!!!!! Mä oon ihan aidosti sitä mieltä, että toi Tapparan mainos ajaa ihan saman asian. En mä kyllä ton Kalpan mainoksen perusteellakaan halliin lähtis. Mulla oo mitään säkkikangasta päälle heittää, eikä jaksais mitään sisiliskojen nuijimista 3 erää kattoo.....

axe86:
Kamalasti puhetta Tapparan mainoksesta, mutta onko tää jossain nähtävillä internetin syövereissä? :) En oo löytänyt... Vai tarttisko alkaa katteleen telkkaria?

Screamager:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Syyskuu 10, 2012, 21:07:42 ---Kamalasti puhetta Tapparan mainoksesta, mutta onko tää jossain nähtävillä internetin syövereissä? :) En oo löytänyt... Vai tarttisko alkaa katteleen telkkaria?

--- Lainaus päättyy ---

Youtubesta nuo on ollut bongattavissa, kun seura ne sinne virallisesti latailee, mutta pienellä viiveellä sinne menevät. Kyllä ne sinne varmaan kohta pian ilmestyvät, jos ei television edessä ehdi oikeaan aikaan olemaan. Ittekään en viä ole kerennyt näkemään, en tosin ole koittanutkaan bongata.

edit. Jos se tuo alle linkitetty video on, niin sehän on jo keväältä.. onko se nyt vasta alkanut pyöriin telkkarissa? Aika myöhään jos on nyt vasta alkanut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta