Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan markkinointi

<< < (68/161) > >>

Jalmus:
Kyllä vaan mun mielestä kannattaa. Nimenomaan Tapparan OMA softa, joka on tarkoittettu TAPPARAN omille faneille. Se on pieni mutta suuri osoitus siitä, että faneista välitetään. Mitäänhän ei koskaan synny, jos ensimmäisenä ajatellaan, että kannattaako. Ei kyseessä kuitenkaan ole takuulla mikään iso rahallinen sijoitus. Ja olen kyllä varma, että jollain tavalla se maksaisi itsensä hyvin nopeasti takaisin.

Olen itse Hokkarin käyttäjä. Ei mielestäni kovin hyvä palvelu.

globe10:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Maaliskuu 11, 2012, 00:19:41 ---Haluan:
- kunnon korkeatasoiset fanituotteet

--- Lainaus päättyy ---

Toi on muuten niiiiin totta. Ei mitään rätei ja lumppui... laatua ja rahoille vastinetta!

Täikampa:
Kyllähän fanituotteiden laatua voisi parantaa huomattavasti. Varsinkin fanipaidat ovat aika kehnoja. Logo saisi niissä olla mielestäni brodeerattu. Brodeeraus kyllä taitaa nostaa hintaa, mutta olispa ainakin mahdollisuus valita brodeeratulla logolla, koska se tulisi varmasti kuitenkin halvemmaksi, kuin huutaa aito "gameworn" -paita.

soosi:
http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/2012/03/1510437/tapparalle-luvassa-harvinaista-herkkua

Tapparalla kuulemma yleisäkeskiarvo 100 parempi kuin Ilveksellä. Parempi tuote vai vaan parempi markkinointi?

#51:
Tuskin tuosta markkinointi voi paljoakaan kredittiä ottaa. Eiköhän piristyneet peliotteet yhdistettynä taisteluun playoffeihin pääsystä ole pää syyt tuohon Ilveksen ohittamiseen, etenkin kun Ilves on ollut käytännössä varma jumbo jo muutaman kuukauden. Huolestunut olisin jos tällä kaudella, menestykseen peilaten, Ilveksen keskiarvo suurempi olisi ollut, mutta mukavaa vaihteluahan tämä on, vaikkakin Tapparan lipputulot ovat olleet jo useana vuonna Ilvestä suuremmat, vaikka Ilveksen katsojakeskiarvo suurempi onkin ollut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta