Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan markkinointi

<< < (63/161) > >>

Mazza:
Se oli se sama tai sitten ihan samantyylinen mikä pyöri viime syksynä jo, eli still-kuvia pyöri ja jotain puhetta "tule seuraamaan Hakametsään.." tms. Ei mikään veretseisauttava, mutta itselle pääasia että tv:ssäkin mainostetaan koska se kuitenkin ihmisiä tavoittaa.

4_TRA:
Ei ole vielä sattunu telkkarimainoksen kohdalle... no kuitenkin hyvä että mainostetaan.
Asiasta toiseen, missähän on se suuri Tappara-logo lakana joka oli Hatanpäänvaltatien ja Tampereen valtatien risteyksessä talon päädyssä?
Jos se on rullalla tyhjänpanttina niin eikö se vois olla c-päädyn katsomon takana katossa pelien aikana? Jos vaan paloturvallisuus yms asiat antaa myöten.

ViinikanBostonbruins:
Tässä melkeinpä joka viikko käyn tappara shopin sivuilla katsomassa onko sinne tullut mitään uutta ja eipä se petä .. ainakaa odotuksia.
Reinot jo löytyy tietenkin ja perusfani paita mutta   silti tarvis uutta fabrikkii kaappiin.
Oon jo tässä odotellu jonki aikaa että voisiko Tappara lanseerata jonkin retrotakin ( Ilveksen puolella tästäkin on oma versio)
Joko käyttäen samaa sapluunaa kun 70-80-luvun kangastakeis tai ottais vaikutteita... joku muoti suunnittelija opiskelija vaikka halvalla väsään jos ei muuta.

Volvo#27:

--- Lainaus käyttäjältä: ViinikanBostonbruins - Tammikuu 23, 2012, 20:17:09 ---Oon jo tässä odotellu jonki aikaa että voisiko Tappara lanseerata jonkin retrotakin ( Ilveksen puolella tästäkin on oma versio)
Joko käyttäen samaa sapluunaa kun 70-80-luvun kangastakeis tai ottais vaikutteita... joku muoti suunnittelija opiskelija vaikka halvalla väsään jos ei muuta.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän näitä on. Itse ostin omani viime kaudella. Ihan samalla sapluunalla tehtyjä kuin esim. Ilveksellä ja FC Lahdella.

marjaliisa:
Vähän toivoisin lisää laatua esim huppareihin, esim hupussa naru on aivan huono kun karkaa kun ei ole kiinnitetty sitä minnekkään siellä. Ja kaikki hupparitkin aika saman tapaisia ja pieni logo tai sitten se perus, isolla Tappara ja alla logo...

esimerkiksi Jokereilla on hyvän tuntunen ja laadukas huppari verrattuna tapparan huppareihin.
linkki vie jokerian vaatesivulle jossa kyseinen huppari alhaalla. --> http://www.jokerit.com/shop/index.php

 Sekä bokseritki ovat aika nihkeen näköset sekä laatu, vaikuttavat ihan esim tokmannnin boksereilta joihin on vaan präntätty Tapparan pieni logo, eise haittaa mitään jos boxerit maksaisivat 20e jos olisivat kuin esimerkiksi dieselin tai ynnämuut merkit, leveä resori ja enemmän yksityiskohtia ja eri materiaalia.

Fanipaidatki voisi olla muuta ainetta, tästä ilveksellä hyvä esimerkki fanipaidasta, Tapparalla on kaikki numerot ja mainokset painettu paitaan, ilveksellä ne on neulottu jne. Ei tunnu niin halvalta paidalta, kunnon kangasta.
Sukissa, t-paidoissa, huiveissa, pipoissa ja muissa pienissä tuotteissa menty selvästi eteenpäin.
Koruista sen verran että mielestäni nekin on aika ylihinnoiteltu kokoonsa verrattuna, 48e ja todella pieni/ohut.
Lompakotki ovat kauhean isokokoisia ja sisältä tyhmän näköisiä sekä tylsiä. Minulla olisi hyviä ideoita rahapusseihin jotka olisi paljon laadukkaampia ja tyylikkäämpiä, niistä tulisi houkuttelelevimpia, minä ainakin maksaisin jopa 25e sellaisesta rahapussista joka on laadukas ja todella hyvän näköinen.

Vielä sen verran annan miinusta tuotteista että jotkut tuotteet ovat laatuun nähden liian kalliita. Lisäksi minusta tuntuu että useimmat paidat ja vaatteet ovat/näyttävät keski-ikäisille tarkotettuja, sen takia jotkut nuoret jättävät ostamatta koska ei ole tarpeeksi ''tyylikkäitä'' joita kehtaisi pitää kaupungilla... olen kuullut tuollaista palautetta nuorilta. Tiedän että nyt joku sanoo että ei ole kunnon fani kun ei uskalla pitää fanituotteita kun ei kehtaa pitää suosikkijoukkueensa paitoja ja muita tuotteita. Minusta ja monesta muustakin ihmisistä tuntuu paljon paremmalta pitää TAPPARAN kuteet päällä kun ne on tapparan ja vielä tyylikkäät!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta