Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan markkinointi

<< < (21/161) > >>

tapsa34:
Ihmisillehän lähetetään kaikenlaista roskapostia tänä päivänä! Ja Tapparakin tiedottaa sähköpostiin aina välillä. Moni ei välttämättä käy Tapparan sivuilla eikä aamulehden mainoksen perusteellakaan tule peliin? Tapparahan voisi harrastaa enemmän markkinointia sähköpostin kautta. Ensin selvästi näkyviin, että Tappara on lähettänyt postia! Tekee vaikka ehdotuksia erilaisista lippupaketeista joilla saa muutamaan haluamaansa peliin pienellä tarjouksella liput? Tuollaisesta tarjouksesta olisi itselleni toisinaan hyötyä!

Jartsamies:
En nyt tiennyt mihin ketjuun laittaisi kommenttia, mutta laitetaan nyt sitten vaikka tänne.

Oonko ainoo, jonka mielestä toi alkushow ja pelaajien sisääntulo on mennyt reippaasti takapakkia viime kaudesta? Se kirveentekovideo herättää meikäläisessä lähinnä myötähäpeän tuntoja ja muutenkin vaikuttaa homma pliisulta.
Viime kaudella Aces high sai niskavillat pystyyn ja siihen sitten komealla tampereen murteella noi pelaajien nimet ja tiedot valotaululla.

Karski:

--- Lainaus käyttäjältä: Jartsamies - Lokakuu 01, 2010, 15:35:53 ---En nyt tiennyt mihin ketjuun laittaisi kommenttia, mutta laitetaan nyt sitten vaikka tänne.

Oonko ainoo, jonka mielestä toi alkushow ja pelaajien sisääntulo on mennyt reippaasti takapakkia viime kaudesta? Se kirveentekovideo herättää meikäläisessä lähinnä myötähäpeän tuntoja ja muutenkin vaikuttaa homma pliisulta.
Viime kaudella Aces high sai niskavillat pystyyn ja siihen sitten komealla tampereen murteella noi pelaajien nimet ja tiedot valotaululla.

--- Lainaus päättyy ---
itse haluisin sen pelaajaesittelyn mikä oli parina kautena pari vuotta sitten! Se oli tosi hyvä! Eli siis tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=VoEAF30_Ws8
Tän kauden osalta oon sitä mieltä, että videossa ei sinällään oo mitään vikaa mut tarvis vaan jonku vähän herättävämmän musiikin siihen alkuun...

pete27:

--- Lainaus käyttäjältä: Karski - Lokakuu 01, 2010, 15:56:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jartsamies - Lokakuu 01, 2010, 15:35:53 ---En nyt tiennyt mihin ketjuun laittaisi kommenttia, mutta laitetaan nyt sitten vaikka tänne.

Oonko ainoo, jonka mielestä toi alkushow ja pelaajien sisääntulo on mennyt reippaasti takapakkia viime kaudesta? Se kirveentekovideo herättää meikäläisessä lähinnä myötähäpeän tuntoja ja muutenkin vaikuttaa homma pliisulta.
Viime kaudella Aces high sai niskavillat pystyyn ja siihen sitten komealla tampereen murteella noi pelaajien nimet ja tiedot valotaululla.

--- Lainaus päättyy ---
itse haluisin sen pelaajaesittelyn mikä oli parina kautena pari vuotta sitten! Se oli tosi hyvä! Eli siis tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=VoEAF30_Ws8
Tän kauden osalta oon sitä mieltä, että videossa ei sinällään oo mitään vikaa mut tarvis vaan jonku vähän herättävämmän musiikin siihen alkuun...

--- Lainaus päättyy ---
Nykynen herättää todella kiusaantuneen tunteen! Täysin h.mosexuaalinen. Biisi huono, kokonaisuus huono. 2 viime kaudella oli paaaljoon parempi. Toivottavasti menis vaihtoon ja pian.

Tappara-68:

--- Lainaus käyttäjältä: Karski - Lokakuu 01, 2010, 15:56:49 ---itse haluisin sen pelaajaesittelyn mikä oli parina kautena pari vuotta sitten! Se oli tosi hyvä! Eli siis tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=VoEAF30_Ws8
Tän kauden osalta oon sitä mieltä, että videossa ei sinällään oo mitään vikaa mut tarvis vaan jonku vähän herättävämmän musiikin siihen alkuun...

--- Lainaus päättyy ---

Täysin samaa mieltä! Kaiken lisäksi pelaajien nimet luetaan niin nopeasti, ettei suosikeilleen kerkeä edes taputtamaan ja huutamaan... Pelaajaesittelyn pitäisi mun mielestä kuitenkin olla sellanen tilanne, missä tunnelmaa nostatetaan kohti kattoa! Sinänsä erikoista, että tässä on menty takapakkia, kun niin monessa muussa asiassa on edistytty vauhdilla ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta