Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (19/138) > >>

KASPA:
Kyllähän se helpottais aika paljon, jos muistaisit edes muutaman sanan siitä kappaleesta.

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: KASPA - Marraskuu 27, 2011, 00:17:32 ---Kyllähän se helpottais aika paljon, jos muistaisit edes muutaman sanan siitä kappaleesta.

--- Lainaus päättyy ---

No mun englanninkieli on tosi heikkoo että en osaa pistää niitä sanoiks... pitänee helvett* taltioida koko ens kotipeli koneelle ja ottaa pätkä siit kohtaa ku biisi soi :D

Niin ja sen laulajan ääni kuulostaa ihan volbeatilta.. eikun kokeilee biisejä niiltä.. Fallen se ei ole.

tomppa94:
http://www.youtube.com/watch?v=6mYAAVkDUME&feature=related

TÄSSÄ!!! LÖYSIN :D!!!!!

KASPA:
Hyvä, että tän sai pois häiritsemästä mieltä. Hieman tietysti kyrsii se etten itse löytänyt tuota biisiä. Olisin sitten voinut leijua loistavilla musiikkitiedoillani  :D

kantis:
Kuka tästä musiikin soittamisesta vastaa?
Tuntuisi, että tämä henkilö on aivan pihalla kaikesta. Vähintäänkin yhtä pihalla, kun Tapparan joukkue.
Jos vertaa muiden joukkueiden kotiotteluihin, niin kyllä musiikki nostattaa mieltä kovasti. Tapparalla tuntuu olevan tuo firmojen mainostamin ainoa asia, mitä otteluissa on. Vähintääkin joka toisella tai kolmannella katkolle pitkä hiljaisuus ja sitten laitetaan joku mainos pyörimään.

Ihan oikeasti.. Kuka jaksaa istua hallilla illasta toiseen, kun on itsestään selvyys mitä sieltä tuleman pitää? Firmojen mainostamista, clap clap clap, tietokoneella tehtyä rummutusta ja vielä vähä lisää clap clap clap? Missä on ne oikeat musiikit, mitkä oikeasti nostattaa tunnelmaa hallissa?

Mitä te fanit olette mieltä tästä asiasta? Ettekö voi viedä asiaa eteenpäin?

Ps. itse olen etäfani.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta