Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (137/138) > >>

Terzzi:
Eilisen juhlaottelun "alkuvideo" julkastu Tapparan facessa, jotka ei sattunu eilen näkemään. Onhan toi hieno, kylmiä väreitä meni alusta loppuun!

P3:
Tuossa aikaisemmin kun oli listausta mainosten, kuulutusten ja showpuolen toimivuudesta, niin yleishavaintona näin omasta mielestä, että kokonaisuus on aivan liian kakofoninen. Kaikkea on liikaa, eikä mikään oikein nouse arvoonsa kun mainoksia, kuulutuksia, musiikkia ym juostaan läpi. (Nolo Samsung-leikki tietysti omassa sfäärissään.) Tämä vielä yhdistettynä vaikeuksiin äänentoistossa ja videoiden heikkoon näkyvyyteen esim jäällä.

Kun tuota säpinää vähän rauhoitettaisiin, katsomokokemus olisi laadukkaampi ja mainostajatkin saisivat rahalleen jotain vastinetta.

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: P3 - Marraskuu 29, 2015, 21:38:24 ---Kaikkea on liikaa, eikä mikään oikein nouse arvoonsa kun mainoksia, kuulutuksia, musiikkia ym juostaan läpi. (Nolo Samsung-leikki tietysti omassa sfäärissään.)

--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestäni toi Samsungien jako iski aika moneen ja aiheutti sopivaa pöhinää katsomossa. Ja minunkin mielestäni palkinnoissa oli jo juhlahumun tuntua. Ei varmaan olisi ollut noloa, jos omalle kohdalle olisi iskenyt. Taisi HIFK-fanitkin taputtaa (ainakin ensimmäisen) Samsungin jälkeen.

Hakametsä on mitä on (äänentoiston, tilojen, ym. suhteen), siihen nähden tapahtuma oli oikein hyvin toteutettu. Mun arvosana on 8/10. Kun ekalla erätauolla valoja alettiin sammuttaan, olin jo hetken innoissani kun mestaruusviireihin ja jäädytettyihin numeroihin osoitettiin valolla. Se oli hieno yksityiskohta, mutta lopulta valo sammutettiin.

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: KILO - Marraskuu 30, 2015, 08:26:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: P3 - Marraskuu 29, 2015, 21:38:24 ---Kaikkea on liikaa, eikä mikään oikein nouse arvoonsa kun mainoksia, kuulutuksia, musiikkia ym juostaan läpi. (Nolo Samsung-leikki tietysti omassa sfäärissään.)

--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestäni toi Samsungien jako iski aika moneen ja aiheutti sopivaa pöhinää katsomossa. Ja minunkin mielestäni palkinnoissa oli jo juhlahumun tuntua. Ei varmaan olisi ollut noloa, jos omalle kohdalle olisi iskenyt. Taisi HIFK-fanitkin taputtaa (ainakin ensimmäisen) Samsungin jälkeen.

Hakametsä on mitä on (äänentoiston, tilojen, ym. suhteen), siihen nähden tapahtuma oli oikein hyvin toteutettu. Mun arvosana on 8/10. Kun ekalla erätauolla valoja alettiin sammuttaan, olin jo hetken innoissani kun mestaruusviireihin ja jäädytettyihin numeroihin osoitettiin valolla. Se oli hieno yksityiskohta, mutta lopulta valo sammutettiin.

--- Lainaus päättyy ---
Oransseilla valoilla Hakamettän ulkopuolella esimerkiksi Hervannan valtaväylän päätyyn ennenpeliä ja sen aikana osoitettaisiin, että Tämä on nyt meidän halli. Sopii kaamokseen ja olisi helppo toteuttaa. Samoin oranssit valot erätauoilla kattoo yms loisi tunnelmaa, kuten jäädytettyjen pelipaitojen valaiseminen, tai mestaruusviirien.

gatecrasher:
Tuo Samsung-jackpottihan oli aivan helkkarin hyvä veto. Vaikkakin palkintojen updeittaus koski vain (?) tuota juhlapeliä niin siltikin.

Vilkaisin vielä nauhalta tuon Nelosen lähetyksen alun, ainakin telkkarissa noiden videoiden heijastaminen jäähän näytti pirun hienolta. Toki tuossakin vielä viilattavaa, mutta hyvä alku.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta