Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (126/138) > >>

peterra:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Huhtikuu 19, 2015, 11:51:56 ---Olenko ainoa, jonka mielestä vaalimainokset olisi hyvä jättää pois urheilutapahtumista? Toki vaalit on tänään joten ei niitä enää huomisessa pelissä tarvi katsellakaan.

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä mainos kuin mainos. Jotkut oli jopa ihan oivaltavia. "imuroi kiekot ja äänet" sai mut hetken nauraan mielessäni. Toisaalta siitäkin voi aina ihmiset varmaan jotain päätellä, että minkä puolueen edustajat muuten mainostaa aika näkyvästi isoilla tauluilla ja minkä ei. Sanoisin, että hieman yksipuolisesti oli puoluevalikoimaa Hakametsässä :D Taisi kaikki mainokset olla Kokoomuksen ehdokkaiden.

P3:
Eiköhän sinne halliin saa rahalla mainoksen mikä puolue tahansa. Eipä nuo häirinneet.

Mitä tulee jääkiekkopiirien kokoomusvaltaisuuteen, se on aika luonnollista. Jääkiekko on yksi kalleimmista nuorten harrastuksista, joten lajissa pääsevät eteenpäin lähinnä ne, joiden vanhemmilla on varaa maksaa tuhansia euroja vuodessa lapsen kiekkoilusta. Kokoomus puolestaan on taloudellisesti hyvin pärjäävien suosima puolue. Näin voi sanoa, ettei Suomen maajoukkuekaan edusta koko Suomea, vaan on noin 10-20% varakkaimman kansanosan aikuistuneista lapsista koottu ryhmä.

weedee:
Se on vain plussaa jos ollaan saatu käytettyä hyväkseen Sekoomuksen rahoja ja paras tapa vastata mainoksiin on äänestää ihan eri puoluetta. Silloin voittajia ollaan vai me! :D

Ja eipä tätäkään tarvitse murehtia taas neljään vuoteen...

rännipakki:
Olen hieman pettynyt Tapparan saamattomuuteen playoffeissa. Ottelutapahtumaan ei ole tullut mitään muutosta runkosarjasta, vaikka pelataan finaaleissa. Videot ovat tylsiä sekä todella huonoja, eikä myöskään niistä käy ilmi että taistellaan mestaruudesta. Playoff löylyt ei eroa juurikaan normaaleista viikonlopuista, eikä jaksa enää sytyttää. Toivottavasti tulevaisuudessa tapahtumaa kehitetään, ja se suunnataan katsojille!

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: rännipakki - Huhtikuu 21, 2015, 06:33:12 ---Olen hieman pettynyt Tapparan saamattomuuteen playoffeissa. Ottelutapahtumaan ei ole tullut mitään muutosta runkosarjasta, vaikka pelataan finaaleissa. Videot ovat tylsiä sekä todella huonoja, eikä myöskään niistä käy ilmi että taistellaan mestaruudesta. Playoff löylyt ei eroa juurikaan normaaleista viikonlopuista, eikä jaksa enää sytyttää. Toivottavasti tulevaisuudessa tapahtumaa kehitetään, ja se suunnataan katsojille!

--- Lainaus päättyy ---
Pettyny olen minäkin. Ottelutapahtumassa ei muutosta, taas otetaan kuokkaan Kärpiltä ja se tuttu ja tympeä hopea tulossa.
Onneks Liiga osaa suunnata yleisölle hupia finaaleissa, siellä on ulkona sirkushupia ollu ennen hallin ovien aukeamista. Vois käydä vaan ne kattomassa kun on ilmaista.

Elikkäs nyt kun ei kaukalossa tule menestystä niin alkaa taas tää ujellus ottelutapahtumasta.  Säälittävää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta