Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (125/138) > >>

Axe Boobs:
Ok:
"jämäkkä asiaosaaja, Matti Möttönen, 987",
"nuorisourheilun puolesta, Matti Möttönen, 987"
"Suomi kasvuun, Matti Möttönen, 987".

Ei sovi hallimainonnaksi:
"virkamieskunta puolitettava, Matti Möttönen, 987"
"ydinvoima tappaa, Matti Möttönen, 987"
"mamurikollisuus kuriin, Matti Möttönen, 987"

Tuota ylempää sarjaa mainokset ovat mainokset olleet niissä peleissä, joissa olen ollut paikalla. Raja on häilyvä kylläkin.

4_TRA:
Politiikka nyt kuitenkin on urheilussa mukana, niin kauan kuin laji tarvitsee suorituspaikan ja saa tukea yhteiskunnalta. Seura ei ole poliittisesti sitoutunut riittää mulle.

LAPA:
Seura ei ole poliittisesti sitoutunut ja saa noista hyvää fyrkkaa, joten mikä siinä on ongelmana? Mainostilaahan siellä taululla myydään kuten lehdissä, radiossa ja telkkarissakin... Mulle on ainakin ihan sama minkä Jäntin tai Kiurun mainoksia siellä pyörii.. Eiköhän jokainen äänestäjä kuitenkin ehdokkaansa osannut valita muutenkin. Puhdasta busnestähän tuo Tapparan osalta oli ja mun mielestä hieno oivallus myydä ehdokkaille kuutiotilaa, koska ilmaista se ei ole!

Ihmettelen miten joku siitä lämpöä ottaa. Toki jokaisella on oikeus tuntemuksiinsa eikä siinä mitään..

Pelle:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Huhtikuu 19, 2015, 11:51:56 ---Olenko ainoa, jonka mielestä vaalimainokset olisi hyvä jättää pois urheilutapahtumista? Toki vaalit on tänään joten ei niitä enää huomisessa pelissä tarvi katsellakaan.

--- Lainaus päättyy ---

Minua vaalimainokset ja eräs vammalalainen kansanedustaja tukijoukkoineen ärsyttivät niin paljon, että lakkasin käymästä peleistä.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Pelle - Huhtikuu 20, 2015, 07:32:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Huhtikuu 19, 2015, 11:51:56 ---Olenko ainoa, jonka mielestä vaalimainokset olisi hyvä jättää pois urheilutapahtumista? Toki vaalit on tänään joten ei niitä enää huomisessa pelissä tarvi katsellakaan.

--- Lainaus päättyy ---

Minua vaalimainokset ja eräs vammalalainen kansanedustaja tukijoukkoineen ärsyttivät niin paljon, että lakkasin käymästä peleistä.

--- Lainaus päättyy ---
EVVK, vaalit meni jo. Tuolla on politiikkaketju sitten olemassa joten olisko tässä ketjussa vaaliteema loppuunkäsitelty.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta