Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (117/138) > >>

Tmo:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Tammikuu 10, 2015, 00:00:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: _natte_ - Tammikuu 09, 2015, 18:38:38 ---En muistanutkaan kuinka säälittävä on Tapparan sisääntulo. Ei oikeen erottanu ollaanko kotijoukkue vai vierasjoukkue  ;D täyttä paskaa alusta loppuun.

--- Lainaus päättyy ---
Tänään se vielä ryssittiin lahjakkaasti, kun DJ oli myöhässä tai pelaajat liian aikaisessa. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Eikä ollut edes ensimmäinen kerta tällä kaudella kun Metsola tulee jo tuon Nightwishin aikaan kentälle ja Kääriäinen hätäisesti ilmoittaa että Tappara tänään  ::)  Varmaan liian vaikeaa 10 sekuntia pidättää pelaajia paikallaan siellä koppikäytävällä...

Ojanen_8:
Kertokaas, mikä ihme on se räp/pop-bilebiisi joka alkaa aina vissiinkin sanoilla "mä tahdon olla!" ja sit lähtee biitti ja se sanoo jotain "Mä huudan nytten *jostakin*" ja sit se lallattelee siinä jotai. Lallalla, lallalla lallalla ee ee.  ;D ;D

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: Ojanen_8 - Tammikuu 11, 2015, 23:15:58 ---Kertokaas, mikä ihme on se räp/pop-bilebiisi joka alkaa aina vissiinkin sanoilla "mä tahdon olla!" ja sit lähtee biitti ja se sanoo jotain "Mä huudan nytten *jostakin*" ja sit se lallattelee siinä jotai. Lallalla, lallalla lallalla ee ee.  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Alko soimaan nyt mun päässä ja olus kiva päästä korvamadosta eroon. :D

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Tammikuu 12, 2015, 00:41:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ojanen_8 - Tammikuu 11, 2015, 23:15:58 ---Kertokaas, mikä ihme on se räp/pop-bilebiisi joka alkaa aina vissiinkin sanoilla "mä tahdon olla!" ja sit lähtee biitti ja se sanoo jotain "Mä huudan nytten *jostakin*" ja sit se lallattelee siinä jotai. Lallalla, lallalla lallalla ee ee.  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Alko soimaan nyt mun päässä ja olus kiva päästä korvamadosta eroon. :D

--- Lainaus päättyy ---

Taitaakin olla Rammaa se sana. :D

TCT - Rammaa
http://youtu.be/_4pgXQI7pOU

mk80:
Itse käyn hallissa 4-5 kertaa kaudessa, eli melkoisen vähän.. mutta silti tässä mielipiteeni "tapahtumasta".
Eli eihän peruspeliä voi miksikään tapahtumaksi kutsua. Melkoisen liukuhihna toimintaa ja mennään siitä mistä aita on matalin. Tottakai kaikesta extrasta tulee aina lisää kuluja järjestäjälle, mutta toisaalta jos sillä saisi lisää kävijöitä.

-Mainoksia tykitetään aivan liikaa, tosin tämä taitaa olla sama kaikilla joukkueilla.
-Tunnelmaa nostatetaan äänenvoimakkuuden kasvattamisella..  >:( kannattaisi enemmän panostaa musiikin laatuun kuin voimakkuuteen. Varsinkin kun Hakametsän akustiikka on suoraan jatkosodan ajalta. Musiikki menee puuroksi ja kuulutuksista ei saa mitään selvää.
-Oheistoimintaa tarvis olla ennen peliä, pelin aika ja jälkeen. Halli on tähänkin liian vanha.. käytävät ahtaat ja mitään ihmeellistä sinne ei vain saa viritettyä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta