Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (110/138) > >>

Sardion:

--- Lainaus käyttäjältä: Pipa - Lokakuu 05, 2014, 19:45:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Lokakuu 05, 2014, 18:07:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Sardion - Lokakuu 05, 2014, 14:53:40 ---Itselle ainakin on ollut aina täysi mysteeri, mistä ja milloin tuo jäähallille kulkeva linja 99 menee, vaikka noin 10-15 kotipeliä käyn joka kausi paikanpäällä katsomassa. Kyseistä bussilinjaa ei taida missään kaupungin reittioppaissakaan olla.

--- Lainaus päättyy ---
99 kulkee pois hallilta pelin jälkeen, mutta itse en ainakaan ole ikinä kuullut että se kulkisi ennen peliä hallille? Voin tosin olla väärässäkin.

--- Lainaus päättyy ---

Onhan se hallille pääsy tehty todellakin vaikeaksi, neljällätoista (14 ) bussilla pääsee hallille.
Tietoakin löytyy kun vain viitsii katsoa aikataulujen sivuilta. 99 busseistakin löytyy yksityiskohtaiset tiedot.

http://joukkoliikenne.tampere.fi/fi/matkustaminen/kiakkokyydit.html, tuohon löytyy linkki Tampereen aikataulujen pääsivulta oikealta http://aikataulut.tampere.fi/

--- Lainaus päättyy ---

Olen kyllä kulkenut 99:llä hallilta poispäin, mutta jostain oli jäänyt sellainen mielikuva, että sillä pääsisi myös toiseen suuntaan.

Jostain syystä minulta tullaan lähes aina pysäkillä kysymään, miten hallille pääsee (kun olen fanipaita päällä) tai sitten näen, että porukka seuraa minua. Itse kyllä tiedän, millä busseilla se onnistuu. Kuitenkin hain takaa sitä, että hallille meneminen pitäisi tehdä niin helpoksi kuin suinkin vain mahdollista. Jopa ilmaisia bussikyytejä Keskustorilta voisi harkita etenkin viikonloppuisin, jos sitä kautta saataisiin porukka varmemmin ja aikaisemmin hallille juomaan olutta sekä sitä kautta kasvattamaan myyntiä. Pienikin epämukavuustekijä tyyliin "no kun sinne on niin vaivalloista kulkea", voi vaikuttaa sunnuntaifanin päätökseen siitä, lähteekö hän hallille vai ei. Nämä kuulostavat tietysti naurettavan vähäpätöisiltä asioilta, mutta ihmisten uusavuttomuutta ja laiskuutta ottaa asioista selvää ei voi ikinä aliarvioida.

Armas T. Koljonen:
Ottamatta kantaa ottelutapahtumaan itseensä tänään tsekkiseuraa vastaan, on mielestäni ihailtavaa, että kuuluttaja pyrki lausumaan Ocelaři Třinec:n nimen oikein. Se on nimittäin aika temppu.
Myös lähelläni istuneet tsekit näyttivät huomaavan mukiinmenevän ääntämisen.
Pikkujuttu, mutta hymyilytti.

Rouhija:
Ei nyt sinänsä liity Tapparan ottelutapahtumaan, mutta kuitenkin... Tämä uusi HPK:n esittelyvideo on kohtuullisen laadukkaasti tehty, sekä tykkään tuosta kun tuodaan kaupungin historiaa esille. Vähän olisi voinut pelaajaesittelykohdassa monipuolisemmin tuoda naamat esille, kuin pienellä katseensiirrolla. Hieno tekele kuitenkin.
https://www.youtube.com/watch?v=qHQCk_JSskk

Tapparan kohdalla noi alkuseremoniat ei vain toimi, ei sitten yhtään. Toimii pääasiassa tunnelman latistajana, vaikka pitäisi kaiketi olla toisinpäin. Jopa tuo viime vuotinen toimi paremmin, kun pääsi taputtamaan mukana.

forrest:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Lokakuu 17, 2014, 09:27:21 ---Tämä uusi HPK:n esittelyvideo on kohtuullisen laadukkaasti tehty

--- Lainaus päättyy ---

Jotenkin vaan Finlandia-hymni tuntuu liian hienolta raiskattavaksi jääkiekkojoukkueen pelaajaesittelyssä.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: forrest - Lokakuu 17, 2014, 10:35:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Lokakuu 17, 2014, 09:27:21 ---Tämä uusi HPK:n esittelyvideo on kohtuullisen laadukkaasti tehty

--- Lainaus päättyy ---

Jotenkin vaan Finlandia-hymni tuntuu liian hienolta raiskattavaksi jääkiekkojoukkueen pelaajaesittelyssä.

--- Lainaus päättyy ---
Tässä onkin yhdistetty ilmeisesti HPK:n ja kaupungin toimesta Sibeliuksen juhlavuosi ja joukkue-esittely. Minusta tehty hillitysti ja tyylikkäästi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta