Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (106/138) > >>

Täikampa:
Onkohan tommosen setin muuttaminen mahdollista kesken kauden, jos sellasta alkaa porukalla ajamaan? Kyllä varmaan löytyy porukkaa, jokka osaa uuden väsätä vaikka vanhoista ja nykyisistä pätkistä, niin ei tartte välttämättä uutta kuvata...

Manse-Fani:
Itse kaipaisin tältä sisääntulovideolta ennen kaikkea röyhkeyttä, räjähtävyyttä ja ylipäätään munaa. Musiikiksi jotain tämän tyylistä mahtipontisuutta. Edellä mainitun biisin rytmiin olis äärimmäisen helppo rakentaa pelitilannepätkistä koostuva video. Maaleja, taklauksia, tuuletuksia etc. Hyvää materiaalia luulisi olevan hyllyriveittäin olemassa.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Manse-Fani - Syyskuu 20, 2014, 12:23:31 ---Itse kaipaisin tältä sisääntulovideolta ennen kaikkea röyhkeyttä, räjähtävyyttä ja ylipäätään munaa. Musiikiksi jotain tämän tyylistä mahtipontisuutta. Edellä mainitun biisin rytmiin olis äärimmäisen helppo rakentaa pelitilannepätkistä koostuva video. Maaleja, taklauksia, tuuletuksia etc. Hyvää materiaalia luulisi olevan hyllyriveittäin olemassa.

--- Lainaus päättyy ---
Ei ole kyllä yhtään mun kuppini teetä tuo biisi, mutta....
Pelaajaesittelyvideoon se sopisi kuin nyrkki silmään! Erittäin hyvä löytö, helppo rytmi ja biisissä on ns. munaa huomattavasti enemmän kuin siinä nykyisessä saippuasarjan tunnarissa. Tästä voisi joku laittaa jopa toimistolle viestiä eteenpäin? Eri asia tietysti saako ko. biisin käyttöön lupaa artistilta/levy-yhtiöltä, mutta aina kannattaa yrittää.

Videoonkin mielummin oikeata kannustuskuvaa kuin noita viiden hengen hassuttelupätkiä. Nekin voi sopia johonkin tarkoitukseen, esim. mainoksiin ynnä muuhun, mutta tunnelmanluontiin ennen pelin alkua niistä ei kyllä ole.

_natte_:
Lauantai illan huumaa, kotipeli ja hyvä tunnelma. Vai kuinka se nyt oli...

Ollaanko me palattu takaisin 90-luvulle? Esittelyvideot jotain ala-asteen tuotoksia ja musiikki näissä huonoa. Ei nostata fiilistä pätkääkään.

Ja sisääntulo. Missä on vanha kunnon tunneli? Tylsän näköistä kun pelaajat vaan lipuvat jäälle. Tanssitytöt roikottavat Tapparan lippua melkein jäässä kiinni. Musiikista puuttuu se MUNA. Hyvä kipale, mutta ei välttämättä oikea kohta soittaa? Ja missä on valot? Ei minkäänlaista valoshowta. Saisin taskulampulla parempaa jälkeä.

Ja itse musiikki. Mun mielestä Robin ei kuulu kiekkomatsiin. Soittolistat täynnä teinidolipoppareita. Missä Metallica ym?

Jäässä yksinkertaisesti liikaa mainoksia. Muutama mainos lisää niin kiekkoa ei enään näy.

0,5l olut 7e.

Nämä kaikki yhdistettynä hintaviin lippuihin niin lopputlos on tässä: Yleisöä 4127.

Kiitos ja kuittaus.

soosi:
Hyvin tiivistetty _natte_

Rokki-musiikia peliin; AC/DC, Meallica, ZZTop,... Menkää HIFK-peleihin kopioimaan soittolista.

4 euron hodarit ja 5 euron pikku popcorni

Videot, Tappara-taputus-mainos. Myötähäpeä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta