Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (91/138) > >>

rännipakki:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Maaliskuu 22, 2014, 00:59:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: rännipakki - Maaliskuu 21, 2014, 23:02:04 ---Sisääntulo oli mielestäni näyttävä tänään! Myös maalisireeni oli korvattu torvella. Tämä taisi olla käytössä myös ratinassa

--- Lainaus päättyy ---

Pistin tuon torven merkille televisiostakin. Ehdottomasti miellyttää omaa korvaa enemmän kuin tuo sireeni, hieno homma!

Mitenkäs tuo sisääntulo oli muuttunut?

--- Lainaus päättyy ---
Twitterissä on kuva sisääntulosta. https://twitter.com/mpylkko/status/447106155144175616

forrest:

--- Lainaus käyttäjältä: rännipakki - Maaliskuu 21, 2014, 23:02:04 ---Myös maalisireeni oli korvattu torvella.

--- Lainaus päättyy ---

Ensimmäinen asia joka tuli mieleeni oli että mahtaneeko Tallink Siljalla olla osuutta asiaan, eli mistähän laivasta töräys olisi peräisin. Mutta tuo nyt on vaan puhdas veikkaus.

Tupe:
Itse kyllä tykkäsin suuresti tosta uudesta maalitorvesta

jigi jixon:
Onko kenelläkään käynyt mielessä että pitäiskö Tapparan jo pikkuhiljaa uusia tuo maalilaulunsa.
Ite oon sitä jo tovin kelaillut ja todennut että eiköhän tuo oo jo kuultu.Ihan mukava maalirallihan se on ollut mutta aikansa kutakin,sano kissa kun emännällä pöytää pyyhki.Oonko jäljillä?

hat3breeder:

--- Lainaus käyttäjältä: jigi jixon - Maaliskuu 26, 2014, 10:37:20 ---Onko kenelläkään käynyt mielessä että pitäiskö Tapparan jo pikkuhiljaa uusia tuo maalilaulunsa.
Ite oon sitä jo tovin kelaillut ja todennut että eiköhän tuo oo jo kuultu.Ihan mukava maalirallihan se on ollut mutta aikansa kutakin,sano kissa kun emännällä pöytää pyyhki.Oonko jäljillä?

--- Lainaus päättyy ---

Olet jäljillä, täysin väärillä sellaisilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta