Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (77/138) > >>

forrest:

--- Lainaus käyttäjältä: IlvesMan - Lokakuu 17, 2013, 01:25:57 ---Täältä Vesa Suonsyrjän blogista voit lukea hienon kertomuksen tuon videon valmistuksen vaiheista ja vaatimuksista.

--- Lainaus päättyy ---

Ottamatta näkemättä kantaa itse videoon niin ilmeisen pitkällä kaavalla tehty musiikkivalinta on osunut varsin hyvin kohdilleen.

Oijennus:

--- Lainaus käyttäjältä: mrcrowley - Lokakuu 16, 2013, 23:20:04 ---Toista se on esim. SaiPan peleissä, joissa kuuluttaja on hyvinkin eläväinen tunnelmanluoja ja tyyliin "laulaa" maalintekijöiden ja syöttelijöiden nimet.

--- Lainaus päättyy ---

Kävin joku vuosi sitten katsomassa VaLaPan lentopallo finaaleita. Siellä oli kuuluttaja jollaista kaivattaisiin myös Tapparalle. Kääriäinen on Kääriäinen, mutta silti.

mrcrowley:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Lokakuu 16, 2013, 23:34:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: mrcrowley - Lokakuu 16, 2013, 23:20:04 ---Myös tuon maalintekijän sukunimen huutamisen vois suosiolla jättää pleijareihin, ei ehkä ihan oo "mansehokitownissa" näitä runkosarjajuttuja.

--- Lainaus päättyy ---

Miksei se ole "mansehokitownin" juttuja? Jos sinä et siitä pidä, niin ei se tarkoita etteikö enemmistö pitäisi. Kaikki, joiden kanssa olen aiheesta puhunut ovat pitäneet sitä suunnilleen parhaana asiana nykyistä ottelutapahtumaa (itse pelin lisäksi tietenkin). Ehdottoman hieno ja toimiva juttu ja jos se vedetään pois latistuu tunnelma entisestään.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä minäkin siitä tykkään, mutta valitettavasti Hakametsän kokoisessa jäähallissa 4000 katsojan kanssa ja pelkkä c-pääty huutaa, niin tuo ei oikeen ole toimiva yhdistelmä. Itse istun yleensä B katsomossa lähellä D -päätyä ja tuonne tuo huutotunnelma ei oikeen välity. Eilen esim. Saravo vielä jotenkin meni, mutta Jormakka oli vaisu ja epätahdissa, myöskään Greenissä ei ollut "voimaa". Tuo vain on sellainen tilanne, että ollakseen tuollainen nimenhuutelu käytössä, sen pitää oikeasti toimia, muutoin se kääntyy itseään vastaan.

Mut toivotaan, että kauden edetessä ja pelin parantuessa myös katsomo herää horroksestaan ja tuo nimenhuuto sekä muukin ottelutunnelma tästä paranee.

cace6969:
Jos olisin päättämässä asiosta niin siirtäisin Kääriäisen muihin tehtäviin ja hommaisin tilalle jonkun toisen kuuluttajan. Kääriäinen ei vaan pysty luomaan fiilistä yhtään. Mitään mulla ei ole häntä vastaan mutta asia vaan on näin. Niin ja tuon sukunimen huutamisen voisi myös poistaa. Tapparan ottelutapahtuma kaipaa ehdottomasti muutoksia ja nämä edellämainitut asiat ovat mielestäni niitä mitä pitäisi muuttaa. En ymmärrä miksi näihin ei voida panostaa yhtään enempää.

Täikampa:

--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Lokakuu 17, 2013, 11:53:47 ---Jos olisin päättämässä asiosta niin siirtäisin Kääriäisen muihin tehtäviin ja hommaisin tilalle jonkun toisen kuuluttajan. Kääriäinen ei vaan pysty luomaan fiilistä yhtään. Mitään mulla ei ole häntä vastaan mutta asia vaan on näin. Niin ja tuon sukunimen huutamisen voisi myös poistaa. Tapparan ottelutapahtuma kaipaa ehdottomasti muutoksia ja nämä edellämainitut asiat ovat mielestäni niitä mitä pitäisi muuttaa. En ymmärrä miksi näihin ei voida panostaa yhtään enempää.

--- Lainaus päättyy ---

Jos Kääriäinen menee vaihtoon/vaihdetaan, niin kyllä tiukka seula pitää suorittaa uudelle kuuluttajalle. Vaikka Kääriäinen ei ehkä ole se 'riehakkain' kuuluttaja, niin häntä jaksaa silti kuunnella, koska hän on asiallinen ja hänellä on miellyttävä ääni. Joitain vierashalleja kiertäneenä voin todeta, että esim. Raumalla ja Porissa on TODELLA rasittavat kuuluttajat. Vaikka heitä kuinka kuuntelisi ilman 'oransseja korvatulppia', niin heidän äänensä ovat sellaisia hermoja raastavan naukuvia. Samoin taisi ainakin viime kaudella olla Ilveksenkin kuuluttajalla.

Mitä tulee tuohon maalintekijän nimen huudattamiseen yleisöllä, niin se on pitkästä aikaa yksi positiivisimpia ja hienoimpia uudistuksia pelitapahtumassa. Se, jos mikä nostaa tunnelmaa hallissa, kun pelaaja iskee hyvään saumaan maalin ja yleisö huutaa kurkku suorana sukunimeä - voisin kuvitella, että vähän saattaa kihelmöidä maalintekijänkin kuoren alla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta