Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (73/138) > >>

Screamager:

--- Lainaus käyttäjältä: Täikampa - Lokakuu 02, 2013, 10:21:11 ---Täytyy vähän vetää sanoja takaisin, mitä tulee pelaajaesittelyvideoon; edelleen se video on mielestäni hieman halvan oloinen, mutta se musiikki alkaa jotenkin menemään jalan alle ja tuntuu, että myös kädet alkaa hakkaamaan tahtia rytmin mukana. Tulee oikeasti sellainen tunne, että nyt mennään eikä meinata.

Alan jotenkin uskomaan, että, kun saadaan halliin väkeä ja pelit kulkemaan, niin toi videon musiikki on ihan paikallaan ja toisaalta tuohon musiikkiin sopii juuri kyseinen video. Luulen, että playoffeissa toi musiikki on todellakin paikallaan.

--- Lainaus päättyy ---

Mää en edelleenkään allekirjoita tuota muutosta, vaikka kolme kertaa sen livenä olen tällä kaudella nähnyt ja sitä kautta "turtunut". Video nyt on edelleen mitä on, persoonaton still-kuvasarja muovisilla efekteillä, mutta musiikista: On mielestäni käsittämätöntä, että Tapparalla olisi varaa jättää yksi loistavasti brändätty palanen ottelutapahtumassa pelkästään 45 min ennen pelin alkua soivaksi täytekappaleeksi, niin kuin nyt on Cardiantin "Kirves Rinnassa"-kappaleen kanssa käynyt.

Sehän siis edelleen soi ottelutapahtumassa eikä sitä ns. ole unohdettu, mutta se on vain täytekappale ennen kuin pelaajat edes aloittavat alkulämmittelynsä eikä hallissa ole vielä kuin aikaisimmat peliin tulijat. Itse saavun hallille lähes poikkeuksetta siinä vajaata tuntia ennen pelin alkua, että kerkiää rauhassa saamaan tunnelmasta kiinni (+kalja/kahvi) ja olen kyllä ihmetellyt tuota Cardiantin alentamista pelkäksi täytekappaleeksi vailla kummempaa ottelutapahtumallista merkitystä. Toimivia palasia ei kannattaisi alkaa muuttamaan pelkästään muuttamisen tarpeesta ja uusiutumisen tähden, etenkään kun niinkin yksinkertainen asia kuin musiikkikappale on onnistuttu brändäämään Tapparaan liittyväksi.

coly:
Ampukaa tai kivittäkää, mutta itselleni ainakin toimii tuo musiikki ja pelaajaesittely. Oon sitä nyt tässä ripiitillä kuunnellut hetken

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Lokakuu 03, 2013, 09:15:48 ---Ampukaa tai kivittäkää, mutta itselleni ainakin toimii tuo musiikki ja pelaajaesittely. Oon sitä nyt tässä ripiitillä kuunnellut hetken

--- Lainaus päättyy ---

Samoilla linjoilla. Onhan tuo hyvinkin erilainen ja vaihtelua aikaisempiin joten en nyt tyrmää suoralta kädeltä. Ja ne jotka tyrmää niin lapa pystyyn ja tekemään parempi.

Corkscrew:
Uskomaton perustelu että jos ei miellytä, niin turpa kiinni ellet osaa tehdä itse parempaa. Lopetetaan saman tien koko keskustelupalsta ja esim. pelaajien esityksistä keskusteleminen, jos arvostelu on kielletty kun ei itse osaa pelata paremmin.

Muovinen jumputus tuo on. Tottakai siihen tottuu jollain tasolla, eikä Cardiantkaan ensikuuntelulla miltään kuulostanut, mutta silti. Screamagerin kanssa samaa mieltä että biisi jonka varaan on rakennettu viime vuosina koko Tapparan brändiä, on täysin sivuutettu ottelutapahtumasta jonkun vaihto-opiskelijan projektin tieltä. Tapparamaista puuhastelua.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Corkscrew - Lokakuu 03, 2013, 10:52:47 ---Uskomaton perustelu että jos ei miellytä, niin turpa kiinni ellet osaa tehdä itse parempaa.

--- Lainaus päättyy ---

Niin puolin ja toisin kaikkia ei voi miellyttää. Jos se on kerran huono niin perustele miksi se on? Muussa tapauksessa naukujat lapa pystyyn ja mene tekemään parempi. Ja osaamisesta en ole kirjoittanut mitään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta