Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (62/138) > >>

NYR:
Nää on niin hanurista kannatus jupinat et huhu! Ja muutenkin varmaan nää on tehty saukonpuiston ip. kerhossa!

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: Työkalu - Huhtikuu 16, 2013, 14:46:58 ---Ei se "TAP-PA-RA" eikä "MAALIA TAPPARA" oo millään lailla epätahtisia.
--- Lainaus päättyy ---

Se TAP-PA-RA kylläkin menee täysin epätahtiin, sitä ei voi olla huomaamatta.


--- Lainaus käyttäjältä: Miksa - Huhtikuu 16, 2013, 15:44:38 ---Valitan ,mutta nyt on Suomalaisia kyllä turha syyttää huonoksi taputtajiksi kun tuo Tap-pa-ra kannustus on mitä on.

Se on luupattu väärin. Kaikkien tavujen välissä on yhtä pitkä tauko, mutta kyseinen luuppi toistetaan kaks kertaa ( tai kolme ) . Tän jälkeen luuppi alkaa alusta ja siinä tulee pitempi väli kuin mitä tavujen välissä on. Tämä aiheuttaa rytmissä sekoamisen.
--- Lainaus päättyy ---

Nimenomaan näin. Täysin saman oon itsekin huomannut. Homma kuin katkeaa aina parin-kolmen kerran (en itsekään muista kumpi) välein, jolloin tulee se pidempi väli kun pätkä ilmeisesti pyörähtää käyntiin taas alusta. Käsittämätöntä ettei tätä olla huomattu Tapparassa, eikö sieltä keltään löydy tippaakaan rytmitajua? Vai eikö vain ymmärretä sitä kuinka tehokkaasti tuo epätahtisuus tappaa tunnelman?

Mazza:
Ne taululla näytettävät kannatukset ovat järjestäen liian hitaita temmoltaan. Olleet koko ajan ja ihmetellä täytyy ettei missään ole reagoitu siihen kuinka mahdoton yleisön on niihin lähteä mukaan. Tarkoituksena on luoda tunnelmaa, mutta toimivat ihan päinvastaisesti. Eikä niitä edes tarvittaisi playoffeissa.

Hallin musiikkipuoleen olen Tapparan peleissä tyytyväinen. Samoja biisejä toki soinut läpi kauden, mutta jotenkin niiden kuuleminen kuuluu tän kauden kotipeleihin ja joitain oikein jo odottaa kolmannessa erässä jos ei ole vielä sattunut soimaan. Sopivan monipuolista tarjontaa.

Työkalu:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Huhtikuu 16, 2013, 17:05:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Työkalu - Huhtikuu 16, 2013, 14:46:58 ---Ei se "TAP-PA-RA" eikä "MAALIA TAPPARA" oo millään lailla epätahtisia.
--- Lainaus päättyy ---

Se TAP-PA-RA kylläkin menee täysin epätahtiin, sitä ei voi olla huomaamatta.


--- Lainaus käyttäjältä: Miksa - Huhtikuu 16, 2013, 15:44:38 ---Valitan ,mutta nyt on Suomalaisia kyllä turha syyttää huonoksi taputtajiksi kun tuo Tap-pa-ra kannustus on mitä on.

Se on luupattu väärin. Kaikkien tavujen välissä on yhtä pitkä tauko, mutta kyseinen luuppi toistetaan kaks kertaa ( tai kolme ) . Tän jälkeen luuppi alkaa alusta ja siinä tulee pitempi väli kuin mitä tavujen välissä on. Tämä aiheuttaa rytmissä sekoamisen.
--- Lainaus päättyy ---



Nimenomaan näin. Täysin saman oon itsekin huomannut. Homma kuin katkeaa aina parin-kolmen kerran (en itsekään muista kumpi) välein, jolloin tulee se pidempi väli kun pätkä ilmeisesti pyörähtää käyntiin taas alusta. Käsittämätöntä ettei tätä olla huomattu Tapparassa, eikö sieltä keltään löydy tippaakaan rytmitajua? Vai eikö vain ymmärretä sitä kuinka tehokkaasti tuo epätahtisuus tappaa tunnelman?

--- Lainaus päättyy ---


Joo mutta ne tauot ei tee siitä edelleenkään epätahtista (pientä polyrytmiikkaa korkeintaan :) )..   Ja edelleenkin rytmissä seotaan jo ensimmäisen TAP-PA-RAn aikana.. 
Ja mitä tulee suomalaisten taputuksiin, niin olen lueskellut kymmeniä kertoja musiikkiforumeilta, missä kansainväliset bändit (rumpalit) ihmettelee, kun suomessa ei yleisöltä onnistu tahtiin taputtaminen.. Aina kauhee kiilaus päällä..  Veikkaan kyllä itse, että useimminten on alkoholilla osuutta asiaan, varsinkin festareilla...

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: Työkalu - Huhtikuu 16, 2013, 19:01:04 ---Joo mutta ne tauot ei tee siitä edelleenkään epätahtista (pientä polyrytmiikkaa korkeintaan :) )..   Ja edelleenkin rytmissä seotaan jo ensimmäisen TAP-PA-RAn aikana..
--- Lainaus päättyy ---

Eikös epätahtisuus oo just sitä, että välillä siellä välissä on eri pituinen tauko kuin toistojen välissä normaalisti. Se olis eri asia, jos tarkotuksella haettais jotain monimuotosempaa toistuvaa rytmiä (tarkoittaneeko tää polyrytmiikka-sana juuri tätä?), mutta kun tässä se toistuu vain joka 3. TAP-PA-RA:n jälkeen ja selkeesti tuon taputuksen on tarkoitus mennä joka kerta sillä samalla rytmillä. Siihen en ota kantaa seotaanko siellä sitten jo ensimmäiseen, mutta siitä olen suhteellisen hyvän rytmitajun omaavana täysin varma, että tuo clippi sekoaa itse rytmissä kun se alkaa alusta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta