Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (47/138) > >>

Screamager:

--- Lainaus käyttäjältä: Miksa - Syyskuu 17, 2012, 10:42:27 ---Kai se ihan sama on mitä siellä soitetaan, kun peli kulkee niin tunnelma nousee. Itse haluaisin pelkkää rokkia tai rankempaa settiä siten ,että se rokkimeininki a`la backyard babies olis sieltä rennoimmasta päästä ja vaikka Pantera sit sitä jytkympää. Kirkonpolttoo ei sentään tarvi tulla. Kyllä sekin kävis mainiosti, mutta oon niin joviaali kaveri muita kohtaan etten sellaista odotakkaan.

--- Lainaus päättyy ---

Olin tästä soittolista-asiasta yhteydessä Tapparaan joku tovi sitten rokin soittamisen puolesta ja sieltä todettiin epäsanatarkasti niin, että elämyksiä on saatava aikaan, mutta on myös muistettava, että täytyy tyydyttää monenlaisia ja -ikäisiä kannattajia, sen tähden musiikkia soitetaan laajalta skaalalta. Ihan ymmärrettävää, bisnes is bisnes eikä kaikkia voi aina miellyttää, pääasia, että isossa kuvassa asia on kunnossa. On nuo korvat vielä toistaiseksi kestäneet ottelumusiikkia kuunnella ilman eri tuskia.


--- Lainaus käyttäjältä: Miksa - Syyskuu 17, 2012, 10:42:27 ---Mutta sen karmeen keinotekosen taputuksen vois heittää jo meneen. Meillä on Sinioranssit ja fanikatsomo jonka pitäis pitää huolta ,että se taputus lähtee ja jos ei lähde niin sit ei taputeta. Siinä taputuksessa on sama meininki kun näissä frendeissä jossa kaikki vitsit nauretaan valmiiks, että se daijumpikin kaveri osaa siellä kotona nauraa oikeissa kohdissa.

--- Lainaus päättyy ---

Tähän pieni huomio, että se taputapu-kädenlyöntikohtaus valotaululla on myös myytävää mainosaikaa, en muista mikä firma siinä mainosti mutta joku mainos siinä kulmassa hytkyi tahdissa käsien kanssa. Ei tuota tainnut olla kuin max kerran erässä, kyllä senkin kestää. Muovisen oloinen on toki, kun muutenkin kannustusta löytyy, aktivoi sitten myös ns. peruskatsojia taputtamaan tahdissa. Mutta bisnes is bisnes ja kaksi kärpästä yhdellä iskulla, mainosrahaa ja muidenkin kuin SO:n ja fanikatsomon aktivoimista kannustamiseen.

rännipakki:

--- Lainaus käyttäjältä: Miksa - Syyskuu 17, 2012, 10:42:27 ---Ja sit se Ile Vainion Tappara biisi on niin myötähäpeää herättävää paskaa, että toivoisin ettei sitä soiteta koskaan missään ikinä. "Tapparasta tärähtää ,housuissa pärähtää" Ei se poika välttämättä oo isänsä veroinen vaikka kuinka haluais.....karmee biisi ja toivoisin senverran tyylitajua siellä dj-kopissa ,että tota väenväkisin 2 minuutissa väännettyä biisiä ei enää kuultais.

--- Lainaus päättyy ---

Aamen! Olen täysin samaa mieltä! Yksi maailman hirveimpiä biisejä!

jigi jixon:
Tappara on terästä-biisin sanoja nyt senkummemmin ei tarvitse kuutiolle laittaa, eiköhän porukka ole nyt sen verran valveutunutta että tietää mistä laulusta on kyse, palikat erikseen. Ja kyllähän tosiasia on se että hallin tunnelma pitää lähtee yleisöstä käsin, oli se musiikki mitä tahansa...muistan pentuna kun ei hallissa soinut käytännössä mikään vaan meteliä halliin toi päätymainoksia paukuttaneet fanit, allekirjoittanut mukaan lukien...the end.

Calzo:
Mielestäni paras biisi on joka tapauksessa meitin oma "maalilaulu" - live if life. Sitä kuulisi enemmänkin, enkä tarkoita nyt että se johtuisi maalien puuttumisesta. Se biisi jos joku tuo itselle mieleen hyvät ajat ja siihen yhdistyy mm. iso 8 jollain tavalla. Koska Tappara tunnetaan tästä, sitä kannattaisi vaalia eikä himmata pois. Eli mielellään vaikkapa aloitukseen pätkä tätä tms.

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: Miksa - Syyskuu 17, 2012, 10:42:27 ---Toi torvisoittoversio tosta ikiaikaisesta Tappara on terästä biisistä oli jo kaikessa kauheudessaan ja paskuudessaan niin surkee ,että se vois jopa toimia, koska mua rupes joka kerta naurattaan kun se rävähti sieltä kuutiosta. Toivottavasti se on myös version tarkoitus...naurattaa.
Kai se ihan sama on mitä siellä soitetaan, kun peli kulkee niin tunnelma nousee. Itse haluaisin pelkkää rokkia tai rankempaa settiä siten ,että se rokkimeininki a`la backyard babies olis sieltä rennoimmasta päästä ja vaikka Pantera sit sitä jytkympää. Kirkonpolttoo ei sentään tarvi tulla. Kyllä sekin kävis mainiosti, mutta oon niin joviaali kaveri muita kohtaan etten sellaista odotakkaan.
Mutta sen karmeen keinotekosen taputuksen vois heittää jo meneen. Meillä on Sinioranssit ja fanikatsomo jonka pitäis pitää huolta ,että se taputus lähtee ja jos ei lähde niin sit ei taputeta. Siinä taputuksessa on sama meininki kun näissä frendeissä jossa kaikki vitsit nauretaan valmiiks, että se daijumpikin kaveri osaa siellä kotona nauraa oikeissa kohdissa.
Ja sit se Ile Vainion Tappara biisi on niin myötähäpeää herättävää paskaa, että toivoisin ettei sitä soiteta koskaan missään ikinä. "Tapparasta tärähtää ,housuissa pärähtää" Ei se poika välttämättä oo isänsä veroinen vaikka kuinka haluais.....karmee biisi ja toivoisin senverran tyylitajua siellä dj-kopissa ,että tota väenväkisin 2 minuutissa väännettyä biisiä ei enää kuultais.
Tällasta....kivaahan siellä hallissa kuiteski aina on.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä:
a) ilevainion biisi on todellista kuraa ja säälittävä yritys isänmaineella ratsastella
b) torvisetti on ihan koominen
c) MUTTA taputukset kuuluu halliin ja mitä enemmän niitä sadaan sen parempi

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta