Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (44/138) > >>

Paarma:
Sisääntulobiisiksi pitäs mun mielestä ottaa takaisin Brock Lesnar theme . Toimi valoineen, pommeineen ja nimienkuulutuksineen mainiosti.

Tmo:

--- Lainaus käyttäjältä: Paarma - Syyskuu 01, 2012, 13:51:18 ---Sisääntulobiisiksi pitäs mun mielestä ottaa takaisin Brock Lesnar theme . Toimi valoineen, pommeineen ja nimienkuulutuksineen mainiosti.

--- Lainaus päättyy ---

Ja on erittäin nolo pellepaini biisi.


Tuo Nightwish sopii hyvin, sopivan eeppinen. Jatkoajassa Lukkofanit haluaisit sitä kovasti omaksi sisääntulobiisikseen  :)

Paarma:
Pellepainista en sano mitään koska se on sikäläistä viihdettä jossain puolella maapalloa, mutta jos jumansviidu arvostellaan rock-musiikkia ja kehutaan Nightwishiä tällä palstalla niin joko minun tai muiden musiikkimaussa on liikkuvuusvaraa suuntaan jos toiseen.

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: Paarma - Syyskuu 01, 2012, 21:56:41 ---Pellepainista en sano mitään koska se on sikäläistä viihdettä jossain puolella maapalloa, mutta jos jumansviidu arvostellaan rock-musiikkia ja kehutaan Nightwishiä tällä palstalla niin joko minun tai muiden musiikkimaussa on liikkuvuusvaraa suuntaan jos toiseen.

--- Lainaus päättyy ---

Itse en myös voi sietää Nightwishiä, enkä mitään kikkeliheviä, missä mies laulaa kuin ilman palleja.

Joku kunnon rock-pläjäys sopisi esittelybiisiksi. Joku mahdollisimman yksinkertainen. Vähän niinkuin toi Brock Lesnar esimerkki.

passivemonkey:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Syyskuu 01, 2012, 22:09:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Paarma - Syyskuu 01, 2012, 21:56:41 ---Pellepainista en sano mitään koska se on sikäläistä viihdettä jossain puolella maapalloa, mutta jos jumansviidu arvostellaan rock-musiikkia ja kehutaan Nightwishiä tällä palstalla niin joko minun tai muiden musiikkimaussa on liikkuvuusvaraa suuntaan jos toiseen.

--- Lainaus päättyy ---

Itse en myös voi sietää Nightwishiä, enkä mitään kikkeliheviä, missä mies laulaa kuin ilman palleja.

Joku kunnon rock-pläjäys sopisi esittelybiisiksi. Joku mahdollisimman yksinkertainen. Vähän niinkuin toi Brock Lesnar esimerkki.

--- Lainaus päättyy ---

Maku-asia, sano Musti kun munansa nuoli. Jotkut tykkää ja jotkut tykkää vielä huonommasta musiiikista. Mielestäni viime vuotista sisääntulobiisiä ei tarttis lähtee ronkkiin.. Hienosti se kotijoukkue silläkin biisillä jäälle pääsi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta