Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (5/138) > >>

hockey:
Tiedättekö kuka hoitaa musiikin Tapparan peleissä?

IlvesMan:
Vastaan tähän nyt Ilveksen näkökulmasta millaista musiikkia kaipaisin peleihin.

Erien aikana pelikatkoilla on ehdottomasti soitettava jotain mukaansatempaavaa, tunteita ja adrenaliinia nostattavaa Rockia tai heviä. Tähän on monta vaihtoehtoa!

Erätauoilla voidaan sitten soittaa vaikka mitä Jippua tai Mikko Alataloa, mutta pelikatkoilla pitää fiilis säilyä yllä rajumman kaman muodossa.

Minusta teidän tulisi jättää keinotekoiset kädet jumbotroonilla mitä pikimmiten pois... Tai ainakaan siinä kohtaa ei tulisi kuulua mitään "lisä taputuksia" ämyreistä vaan silloin pitäisi kuulua pelkkä yleisön taputus. Samaa mieltä olen siitä aina silloin tällöin Ilveksen peleissä voivasta "Ilves taptaptap Ilves taptaptap" -biisistä. Molemmat ovat todella keinotekoisia.

HuiHai:
Käyn Hakametsässä peleissä harvoin, mutta Saipa pelin jälkeen pari viikkoa sitten, kiinnitti musiikkitarjonta huomioni.
Olin viimeksi käynyt pelissä n. vuosi sitten ja muutos oli huomattava, huonoon suuntaan on mennyt.

Mihin on hävinnyt kaikki jäähybiisit, kuten ennen kun vierasjoukkue sai jäähyn alkoi soimaan "äidin pikkupoika", enää en vastaavaa huomannut..
Muutenkin hallissa soi samat biisit vuorotellen, eikä niissäkään kovin paljoo kehumista löytynyt..

Ja kuten jo mainittua, yli- ja alivoimiin tarvitaan jotain "voimabiisejä", vaikuttaa varmasti katsojiin ja mahdollisesti myös pelaajiin :)

Lasse:
Tapparasta tärähtää biisin soidessa tuntee kyllä myötähäpeää laulajan puolesta. Mä en tykkää muutenkaan kun se musiikki soi niin helvetillisellä volyymillä. Osan kavereista näkee kerran viikossa penkillä, mutta ei siinä sitten paljoa jutella ennen peliä, kun ei kuule mitään.

hockey:

--- Lainaus käyttäjältä: Lasse - Helmikuu 08, 2011, 18:44:11 ---Tapparasta tärähtää biisin soidessa tuntee kyllä myötähäpeää laulajan puolesta.

--- Lainaus päättyy ---


TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta