Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (4/138) > >>

Tsingis-Khan:
Viä pari kautta sitten oli hyvät musiikit, mutta nytten siä on ruvettu soittamaan poppia ja muuta hömppää. Kyl lätkään kuulu rock/hevi. Pori reissulla huomas, että ei siä soitettu muuta kun rockia. Eli kyl tähän jonkun näköne muutos tarvitaan ja viä niihin torviin ennen maalilaulua, niin ne on kyllä aiva hirveet! Pois semmoset pilaamasta liigan parasta maalilaulua

capo da tapa:

--- Lainaus käyttäjältä: ojane#8 - Marraskuu 07, 2008, 17:38:29 ---Ei mitään nuorisohömpötystä, hallissa on kuitenkin enemmistä suuria ikäluokkia jotka kuuntelevat mielummin oman aikansa musiikkia kuten hurriganesia tai rolling stonesia. Seura on jo tarpeeksi kauan syrjinyt suurinta asikasryhmäänsä tässä asiassa. Ne jotka eniten kannattavat seuraa rahallisesti, joutuvat kuuntelemaan nuorten jumputusta illasta toiseen. Rokkia vaan täysillä kokoajan!


--- Lainaus päättyy ---

Tähän aika sama. Mutta voi sitä kyllä vähän muutakin soittaa. Tärkeää kummiskin että soitetaan mahdollisimman usein ja kovaa, luo halliin tunnelmaa.

hockey:
Mielestäni tälle ei aikaisempaa keskustelua ollut. En varmasti ole ainoa joka on sitä mieltä että Tapparan peleissä soiva musiikki on melko huonoa. Jääkiekko-ottelussa soiva musiikki nostaa katsojien fiilistä sekä tekee tapahtumasta mielenkiintoisemman.

Esimerkiksi naapuriseuramme peleissä soi huomattavasti parempi musiikki. Nykyään Tapparalla ei ole selkeää YV eikä AV biisiä, mikä mielestäni KUULUU matsiin!!

Sisääntulobiisi on ihan ok, ja varsinkin intro video on loistava! Ääntä toki saisi olla enemmän. Itse olen sitä mieltä että olisi aika uusia soittolistaa, ja jättää mm. Tapparasta tärähtää biisi soitettavaksi vasta ottelun jälkeen.

Olisin itse valmis kokoamaan soittolistan joka VARMASTI TOIMISI!!!

taappara:
Juuri noihin yli- ja alivoimien alkuun tosiaan kaivattaisiin jotain musiikkia, jonka tempo vie mukanaan koko yleisön! Kappaleessa pitää olla joku rytmi! Ilves todellakin on eitä edellä tässä asiassa.

Mazza:
Nää tän kauden Tappara-biisit selittyy varmaan sillä levyllä jota samalla halutaan markkinoida ja soittaa niitä kappaleita katkoilla. Mutta huonoa markkinointia kun meinaa todellakin mennä hermot jo siihen Turo's Hevi Geen Tampere-pilkkalauluun. Tapparasta tärähtää on ok kannatuslaulu mutta kuluu myös liiallisesta soittamisesta.

Positiivista mikä jäänyt mieleen tällä kaudella on Northern Kingsin Hello-cover, joka toimii hallissa.

Faithlessin Insomnia on klassikko ja soinut hallissa vuosikaudet, se toimii myös!

Musiikkimaku on kaikilla erilainen mutta itse henkkoht kaipaan halliin vanhaa rokenrollia. IFK:n kotimatseissa musiikkipuoli on sillä mallilla millaisena sen mielellään näkisi ja kuulisi Hakametsässäkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta